آنالیز کامل گوشی گلکسی A33 سامسونگ

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، سامسونگ در جال جاری میلادی، مثل هر سال گوشی های سری A خود را با نسخه های تازه به روز رسانی نموده است. گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 شاخص ترین این نسخه ها بودند که سال جاری روانه بازار شدند. گوشی های سری گلکسی A سامسونگ اگرچه در بخش میان رده قرار دارند، اما یکی از پرفروش ترین گوشی ها در سراسر دنیا محسوب می شوند.

آنالیز کامل گوشی گلکسی A33 سامسونگ

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، یکی از گوشی های نوی که در میان سری A سال جاری روانه بازار شد، گلکسی A33 است که یک گوشی ارزان و با امکانات جالب توجه است. گلکسی A33 سال جاری اگرچه نسخه به روز رسانی شده گلکسی A32 محسوب می گردد، اما بعضی از به روز رسانی های آن، از جمله گواهینامه IP67 و مودم 5G یکپارچه برای اولین بار در این سری ارائه شده است. اگر قصد خرید یک گوشی میان رده را دارید و گلکسی A33 سامسونگ نیز در میان گزینه های شماست، این مطلب می تواند به شما اطلاعات کافی در خصوص این گوشی را عرضه کند، پس با ما همراه شوید.

طراحی، کیفیت ساخت و هندلینگ گلکسی A33 سامسونگ

یکی از برجسته ترین پیشرفت ها از نظر طراحی نسبت گلکسی A32، قابلیت محافظتی گوشی نو است. گلکسی A33 5G نو اکنون دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. این می تواند علت حذف جک صوتی در آن باشد، زیرا این جک مانند پاشنه آشیل ضد آب عمل می نماید. موضوع دیگر، استفاده از بلندگوی استریو در گوشی نو است که می تواند تجربه کیفیت صدا بیش از پیش کند.

گلکسی A33 5G که در رنگ های مشکی، سفید، آبی و هلویی عرضه شده است، ساختاری مشابه مدل قبلی دارد. این گوشی با محافظ گوریلا گلس 5 در جلو، یک قاب پلاستیکی ضخیم کمی منحنی و یک پشت پلاستیکی بدون درز پوشانده شده است. به طور طبیعی، بیشتر قسمت جلویی به وسیله یک نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED با وضوح 1080p و نرخ تنو 90 هرتز اشغال شده است. این پنل دارای یک بریدگی U شکل برای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است که اکنون قابلیت فیلمبرداری 4K را دارد. بعلاوه یک اسکنر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر نیز وجود دارد که در حد قابل قبولی است.

قسمت پشتی دارای جزیره دوربین 5 حفره ای است که به آرامی از بقیه قسمت های پشتی بالا می رود و یک شکل یکپارچه را ایجاد می نماید. ستون اول شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و فلاش LED در سمت راست قرار دارند. این گوشی دارای ابعاد 159.7 در 74 در 8.1 میلیمتر است و وزنی معادل 186 گرم دارد. A33 بدنه ضدآب محکمی دارد و تجربه چسبندگی بسیار خوبی را ارائه می دهد.

صفحه نمایش گلکسی A33 سامسونگ

همانگونه که اشاره شد سامسونگ گلکسی A33 5G همان صفحه نمایش گلکسی A32 سال گذشته را دارد. وضوح واقعی پنل 2400 در 1080 پیکسل است که 411ppi و نسبت تصویر 20:9 را ایجاد می نماید. حداکثر روشنایی که هنگام استفاده از تنظیمات دستی می توانید به دست آورید 407 نیت است، اما هنگام استفاده از حالت روشنایی تطبیقی صفحه نمایش می تواند تا 728 نیت روشن باشد. این تلفن دارای پشتیبانی از Widevine L1 DRM است و می تواند محتوای 1080p را در تمام برنامه ها پخش کند.

باتری و سیستم شارژ گلکسی A33 سامسونگ

گلکسی A33 5G از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می نماید که همان ظرفیت باتری گوشی گلکسی A32 است. با این همه گوشی نو با چیپست بهتری به روز شده و اکنون از شارژ سریعتر پشتیبانی می نماید. باتری گوشی نو در تست های دوام، امتیاز قابل توجه 104 ساعت را دریافت نموده است. گلکسی A33 5G از شارژ سریع تا 25 وات پشتیبانی می نماید، که نسبت به پشتیبانی از شارژ 15 واتی در گلکسی A32 ارتقا یافته است. متأسفانه A33 بدون شارژر عرضه می گردد، بنابراین باید یک شارژر اضافی خریداری کنید. بعلاوه باید اشاره نمود شارژ کامل باتری دستگاه 1 ساعت و 15 دقیقه طول می کشد.

بلندگو ها و کیفیت صدای گلکسی A33 سامسونگ

گلکسی A33 5G دارای تنظیم بلندگو های استریو است که نسبت به تک اسپیکر موجود در گلکسی A32 بهبود یافته است. یک بلندگوی اختصاصی در پایین گوشی وجود دارد، در حالی که هدفون به عنوان دومین اسپیکر عمل می نماید.

نرم افزار و عملکرد گلکسی A33 سامسونگ

یکی از مهمترین نکاتی که سامسونگ نواً برای بسیاری از دستگاه های میان رده خود در نظر گرفته، پشتیبانی نرم افزاری گسترده تر است و این مورد در خصوص گلکسی A33 نیز صادق است. می توانید انتظار 4 ارتقاء سیستم عامل و 5 سال پشتیبانی امنیتی را با این گوشی داشته باشید. گلکسی A33 نوترین ترکیب اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 را ارائه می نماید. این رابط یکی از برترین و محبوب ترین پیاده سازی های سفارشی اندروید است. فراتر از همه اینها، گلکسی A33 5G با مجموعه ای استاندارد از برنامه های سامسونگ، مایکروسافت و گوگل بارگذاری می گردد.

گلکسی A33 5G بر روی چیپست نو اگزینوس 1280 سامسونگ اجرا می گردد و این یک گام بزرگ به جلو است، زیرا پردازنده و گرافیک بسیار قدرتمندتری ارائه می دهد. این چیپست بعلاوه دارای پردازنده گرافیکی Mali-G68 است که نسبت به Mali-G52 و Mali-G57 قبلی ارتقا یافته است. در نهایت، Exynos 1280 دارای یک مودم یکپارچه 5G است بنابراین به طور قابل توجهی سریعتر از پردازنده A32 و A32 5G است. تست های صورت گرفته هم نشان می دهد این گوشی هرگز خیلی گرم و یا داغ نمی گردد.

کیفیت دوربین، عکس و فیلم گلکسی A33 سامسونگ

گلکسی A33 5G همان دوربین هایی را دارد که در گلکسی A32 5G دیده می گردد، اما اکنون هم دوربین اصلی و هم دوربین جلو از فیلم برداری 4K پشتیبانی می نمایند و دوربین اصلی به OIS مجهز شده است. وجود OIS در دوربین گوشی های میان رده امری معمول نیست بنابراین گلکسی A33 در این زمینه یک به روز رسانی عالی را دریافت نموده است. گلکسی A33 5G با دوربین های اصلی و سلفی خود فیلم هایی با سرعت 4K@30fps می گیرد. حالت اصلی 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه در همه دوربین ها در دسترس است، در حالی که 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه فقط روی دوربین اصلی کار می نماید. به عنوان یک گوشی میان رده، گلکسی A33 سامسونگ هم عکس های باکیفیتی را ارائه می دهد و هم فیلم های بسیار عالی را ثبت می نماید.

بنابراین گلکسی A33 سامسونگ با قیمتی زیر 300 دلار آمریکا، یکی از ارزان ترین گوشی های میان رده در بازار دنیا است که امکانات و قابلیت های خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

منبع: gsmarena

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ کشتی گیران

منبع: فرارو

به "آنالیز کامل گوشی گلکسی A33 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز کامل گوشی گلکسی A33 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید