بنزما بازیکن ماه رئال مادرید

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، ستاره فرانسوی رئال مادرید با درخشش در دیدارهای اخیر تیمش توانست عنوان بهترین بازیکن ماه اکتبر را به دست آورد.

بنزما بازیکن ماه رئال مادرید

به گزارش وبلاگ کشتی گیران و به نقل از اسکای اسپورت، کریم بنزما در فصل جاری رقابت های لالیگا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. این مهاجم فرانسوی با زدن 9 گل در صدر جدول بهترین گلزنان لالیگا جای دارد.

او در ملاقات برابر گرانادا و لگانس توانست دبل کند و برابر گالاتاسرای هم در لیگ قهرمانان اروپا دو گل به ثمر رساند. بنزما با درخششی که در ملاقاتهای اخیر تیمش داشته است توانست عنوان بهترین بازیکن ماه را در رئال مادرید به دست آورد.

او بعد از کسب این عنوان گفت: طبیعی است که بسیار مسرور باشم. رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا است و افتخار بزرگی برای من است که این عنوان را به دست آورم. رسیدن به این عنوان باعث می گردد تا کوشش خود را در میدان بیشتر کنم و با اعتماد به نفس بیشتر در ترکیب تیم به میدان روم.

این مهاجم فرانسوی ادامه داد: خوشبختانه در ملاقاتهای اخیر عملکرد خوبی از خود نشان داده ایم. وقتی تیم گل نمی خورد یعنی اینکه خوب بازی می کنیم. ما همگی برای پیروزیت رئال بازی می کنیم و تیم ار شرایط خوبی برخوردار است. باید این نتایج خوب ادامه پیدا کند و در ملاقاتهای پیش رو هم مقتدرانه ظاهر شویم.

رئال مادرید در 5 ملاقات اخیر خود توانسته دروازه اش را بسته نگه دارد. تیم زیدان برابر ایبار، لگانس و رئال بتیس در لالیگا و دو ملاقات برابر گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا پیروز به کلین شیت شده است تا خط دفاعی این تیم بعد از مدتها مقتدرانه ظاهر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بنزما بازیکن ماه رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنزما بازیکن ماه رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید