رضایت آمریکایی ها از عملکرد بایدن در سراشیبی سقوط

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، نتیجه جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد مقدار رضایت شهروندان آمریکایی از جو بایدن بار دیگر با افت نسبی روبرو شده است.

رضایت آمریکایی ها از عملکرد بایدن در سراشیبی سقوط

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ کشتی گیران به نقل از روزنامه واشنگتن پست، نظرسنجی مشترک خبرگزاری آسوشیتدپرس و مرکز تحقیقاتی نورک نشان می دهد رضایت شهروندان آمریکایی از عملکرد دولت بایدن نسبت به ماه قبل 5 درصد دیگر کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، اندازه رضایت آمریکایی ها از عملکرد جو بایدن در ماه سپتامبر به کمتر از 49 درصد رسیده است، این رقم در ماه اوت به 54 درصد و در ماه جولای هم به 59 درصد رسیده بود.

این نظرسنجی حاکی است رضایت دموکرات ها از عملکرد بایدن در این دو ماه از 92 به 85 درصد کاهش یافته است. این رقم در بین رای دهندگان مستقل از 62 به 38 درصد و در بین جمهوریخواهان به 11 درصد رسیده است.

این در حالی است که اندازه رضایت سفیدپوستان از بایدن هم در این مدت از 49 به 42 درصد و در بین سیاهپوستان هم از 86 به 64 درصد رسیده است.

این نظرسنجی بعلاوه نشان داده است که تنها 34 درصد آمریکایی ها بر این باورند که این کشور در راستا درستی قرار گرفته است، این رقم در ماه نخست به قدرت رسیدن بایدن به 50 درصد رسیده بود.

از سوی دیگر 47 درصد شهروندان آمریکایی عملکرد مالی بایدن را مورد تایید قرار می دهند، این رقم در ماه مارس حدود 60 درصد بوده است.

این در شرایطی است که تنها 57 درصد آمریکایی ها از عملکرد دولت بایدن برای مقابله با بحران ویروس کرونا رضایت داشته اند، این رقم در ماه جولای به 66 درصد رسیده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رضایت آمریکایی ها از عملکرد بایدن در سراشیبی سقوط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت آمریکایی ها از عملکرد بایدن در سراشیبی سقوط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید