سفر اپ: با دنگ سفر در سفرهایتان نیازی به مادرخرج ندارید

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، دنگ سفر نام اپلیکیشنی است که به وسیله آن می توانید سهم هر فرد را از هزینه های سفر معین کنید. همراه خبرنگاران باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با دنگ سفر در سفرهایتان نیازی به مادرخرج ندارید

مادرخرج به کسی گفته می گردد که تمام حساب کتاب های سفر و پرداخت پول ها را برعهده می گیرد و در انتهای جهت، با محاسبه هزینه ها، بدهی هر فردی را معین می نماید.

اما بدون شک مادرخرج بودن کار سختی است. زیرا در طول سفر همه همسفران در حال خوش گذراندن هستند ولی مادرخرج باید بخشی از سفر را به حساب و کتاب ها اختصاص دهد. اما در دنیای فعلی که برای هر احتیاجی شاهد یک اپلیکیشن هستیم، این موضوع نیز فارغ از این ماجرا نیست.

اپلیکیشن دنگ سفر به کاربران اندرویدی این امکان را می دهد که بدون احتیاج به حساب کتاب و مسائل مربوط به آن، هزینه های هر فرد را در طول سفر معین نمایند. تنها کافی است فهرست همسفرانتان را در اپلیکیشن وارد کنید و سپس به ترتیب هزینه هایی که در طول سفر می کنید را نیز به آن اضافه نمایید.

به همین سادگی می توانید در انتها سفر فهرست کاملی از هزینه ها و البته سهم هر فرد را در اختیار داشته باشید. این اپلیکیشن قابلیت های مختلفی دارد. برای مثال اگر خانوادگی سفر نموده باشید، می توانید حساب تمام اعضای هر خانواده را به نام سرپرست آن خانواده ثبت کنید. اگر شما نیز زیاد به سفر های گروهی می روید، این اپلیکیشن می تواند برایتان کاربردی باشد. در ادامه می توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید.

منبع: کجارو / کجارو

به "سفر اپ: با دنگ سفر در سفرهایتان نیازی به مادرخرج ندارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با دنگ سفر در سفرهایتان نیازی به مادرخرج ندارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید