شب گذشته منتشر شد؛ لیست اولیه نامزد های اسکار 2022، قهرمان به لیست کوتاه راه یافت

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، آموزشگاه اسکار لیست اولیه خود را در چند بخش خاطرنشان کرد و قهرمان اصغر فرهادی را نیز در بخش برترین فیلم بین المللی برای ادامه رقابت پذیرفت.

شب گذشته منتشر شد؛ لیست اولیه نامزد های اسکار 2022، قهرمان به لیست کوتاه راه یافت

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ کشتی گیران به نقل از ورایتی، شب پیش آموزشگاه علوم و هنر های تصاویر متحرک اولین لیست نامزد های اسکار نود و چهارم را در بخش های فیلم بلند بین المللی، مستند، مستند کوتاه، انیمیشن کوتاه، موسیقی متن، ترانه اوریجینال، گریم، جلوه های ویژه و فیلم کوتاه لایو-اکشن منتشر کرد.

در بخش برترین فیلم بین المللی قهرمان اصغر فرهادی یکی از 15 فیلم راه یافته به لیست است که باید در کنار آزادی بزرگ از اتریش، زمین بازی از بلژیک، لونانا: یک گاو نر در کلاس درس از بوتان، فرار کن از دانمارک، کوپه شماره 6 از فنلاند؛ من مرد تو هستم از آلمان، بره از ایسلند، دست خدا از ایتالیا، ماشین من را بران از ژاپن، کندو از کوزوو، دعا برای دزیده شده از مکزیک، بدترین آدم جهان از نروژ، میدان کلیسا از پاناما و رییس خوب از اسپانیا در این بخش رقابت کند.

در بخش مستند بلند نیز در مجموع 15 فیلم و در بخش مستند کوتاه نیز 15 فیلم برای رقابت انتخاب شده اند. در بخش گریم 10 فیلم انتخاب شده اند که از مشهورترین آن ها می توان از تل ماسه، خاندان گوچی، کوچه کابوس، وقتی برای مردن نیست و داستان وست ساید نام برد.

در بخش برترین موسیقی متن 15 فیلم، در بخش صدا 10 فیلم و برای کسب عنوان برترین ترانه اوریجینال نیز 15 فیلم با هم رقابت می نمایند.

در بخش انیمیشن کوتاه و بخش فیلم کوتاه لایو-اکشن نیز هر یک 15 فیلم معرفی شده اند.

برای رقابت در بخش جلوه های ویژه نیز 10 فیلم معرفی شده اند.

رأی گیری برای انتخاب نامزد های نهایی 27 ژانویه شروع خواهد شد و یک هفته بعد به سرانجام می رسد و اسامی آن ها 8 فوریه اعلام می گردد. مراسم اهدای جوایز اسکار 27 مارس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شب گذشته منتشر شد؛ لیست اولیه نامزد های اسکار 2022، قهرمان به لیست کوتاه راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب گذشته منتشر شد؛ لیست اولیه نامزد های اسکار 2022، قهرمان به لیست کوتاه راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید