شهریار فراتر از یک استاندارد بود، به او تبریک می گویم

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، کریستیانو رونالدو در شب درخشش انفرادی خود با پیراهن پرتغال مقابل تیم ملی ایرلند توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

شهریار فراتر از یک استاندارد بود، به او تبریک می گویم

فوق ستاره فوتبال دنیا که به تازگی پیراهن یوونتوس را در فوتبال باشگاهی با منچستریونایتد عوض نموده است در دقایق پایانی بازی با ایرلندی ها دو گل به ثمر رساند تا نتیجه این ملاقات دو بر یک به سود پرتغال گردد.

او که در نیمه اول یک پنالتی از دست داد از دقیقه 90 ماشین گلزنی خودش را روشن کرد تا اینگونه نام خود را دوباره بر سر زبان ها بیندازد. رونالدو با دوگلی که به ثمر رساند از نام علی دایی هم عبور کرد تا به تنهایی لقب آقای گل دنیا را در فوتبال ملی از آن خود کند.

او پس از کسب این رکورد در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ضمن تشکر از همبازیانش در تیم ملی پرتغال به تمجید از علی دایی پرداخت و گفت: عملکرد علی دایی فراتر از حد استاندارد بوده است. من گاهی فکر می کردم که هیچ گاه به رکوردش نمی رسم و خیلی شاد هستم که توانستم این رکورد را بزنم و به شهریار بابت در اختیار داشتن این رکورد در مدت طولانی تبریک می گویم. از اینکه همواره بعد از نزدیک شدن به تعداد گل هایش به من احترام می گذاشت تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شهریار فراتر از یک استاندارد بود، به او تبریک می گویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهریار فراتر از یک استاندارد بود، به او تبریک می گویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید