لالیگا، بارسلونا و سویا در آندلس امتیازات را تقسیم کردند، مصدومیت 2 بازیکن در شب 10 نفره شدن تیم لوپتگی

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، در دیداری معوقه از هفته های نخست فصل جاری رقابت های لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال سویا در خانه برابر بارسلونا به تساوی رضایت داد.

لالیگا، بارسلونا و سویا در آندلس امتیازات را تقسیم کردند، مصدومیت 2 بازیکن در شب 10 نفره شدن تیم لوپتگی

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، شب گذشته (سه شنبه) دو ملاقات معوقه از هفته چهارم فصل جاری رقابت های لالیگای اسپانیا برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال بارسلونا در خانه سویا به کسب تساوی یک - یک بسنده کرد.

در این بازی نخست این سویای میزبان بود که با گلزنی پاپو گومس از روی پاسی از ایوان راکیتیچ در دقیقه 32 پیش افتاد. بارسلونا اما بازنده به رختکن نرفت، چرا که درست در آخرین دقیقه نیمه اول، به وسیله آرائوخو روی پاسی که عثمان دمبله به او داده بود، گل تساوی را به ثمر رساند.

دو تیم در حالی به تساوی و تقسیم امتیازات رضایت دادند که سویا از دقیقه 64 با اخراج مدافع میانی اش ژول کنده 10 نفره به بازی ادامه داد. کنده به علت کوبیدن توپ به صورت جوردی آلبا و رفتار غیرورزشی از داور کارت قرمز گرفت. مصدومیت راکیتیچ و خروج او از میدان در دقیقه 69 و تکرار همین اتفاق برای اریک گارسیا مدافع بارسلونا در دقیقه 72 از دیگر اتفاقات مهم این بازی بود.

با نتیجه ای که در این بازی رقم خورد، بارسلونا برای هفتمین بار در فصل جاری مساوی کرد و 28 امتیازی شد تا با یک پله صعود در رده هفتم جدول قرار بگیرد. سویای تحت راهنمایی خولن لوپتگی هم که برای پنجمین بار در این فصل به تساوی رضایت داد، با 38 امتیاز همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده رئال مادرید صدرنشین است.

در دیگر بازی معوقه هفته چهارم لالیگا، تیم ویارئال پیروز شد میهمانش آلاوس را با نتیجه قاطع 5 بر 2 شکست دهد. جرارد مورنو دو بار در دقایق 18 و 88، بولایه دیا در دقایق 27 و 76 و یرمی پینو در دقیقه 79 برای زیردریایی زرد گلزنی کردند و پره پونس در دقیقه 44 و خوسلو در دقیقه 65 دو گل تیم آلاوس را زدند.

امشب دو بازی دیگر در لالیگا برگزار می گردد که در بازی نخست - ملاقاتی معوقه از هفته نهم - از ساعت 21:30 به وقت تهران اتلتیکومادرید میهمان گرانادا خواهد بود. از ساعت 23:59 نیز رئال مادرید در خانه اتلتیک بیلبائو به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لالیگا، بارسلونا و سویا در آندلس امتیازات را تقسیم کردند، مصدومیت 2 بازیکن در شب 10 نفره شدن تیم لوپتگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، بارسلونا و سویا در آندلس امتیازات را تقسیم کردند، مصدومیت 2 بازیکن در شب 10 نفره شدن تیم لوپتگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید