مطهری: پنالتی بود، در شهرآورد، نتیجه مهم تر از کیفیت فنی است

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کیفیت فنی در شهرآورد مهم نیست و باید به فکر رجحان و نتیجه بود.

مطهری: پنالتی بود، در شهرآورد، نتیجه مهم تر از کیفیت فنی است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کشتی گیران، ارسلان مطهری عصر امروز شنبه پس از تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس در شهرآورد تهران اضافه کرد: ما به کیفیت بازی توجه نداریم و در پی آن هستیم تا به نتیجه برسیم.

وی در خصوص داوری و اعتراض هایی که از سوی هر دو تیم بود، یادآور شد: به نظرم داوری خوب بود، اما اعتراض به داوری همواره بوده و باز هم شاهد آن هستیم. البته به نظرم آن صحنه ای که در اواخر بازی روی داد، پنالتی بود. کارشناسان داوری باید این صحنه را ببینند و صحنه بازبینی گردد.

مهاجم استقلال در واکنش به این سئوال که چرا در دقایق خاتمهی بازی به میدان آمده، گفت: این نظر کادر فنی است. آن ها تصمیم گرفتند، من در آن لحظه به زمین بیایم و به وظیفه خودم عمل کردم. از سازمان لیگ می خواهم ورود طرفداران را آزاد کند چرا که فوتبال بدون آن ها لذتی ندارد و باید شرایط حضور آن ها در استادیوم ها فراهم گردد.

تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و در نود و هفتمین شهرآورد مرکز عصر امروز (شنبه) در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مطهری: پنالتی بود، در شهرآورد، نتیجه مهم تر از کیفیت فنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: پنالتی بود، در شهرآورد، نتیجه مهم تر از کیفیت فنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید