ورمزیار: تیم ملی نتیجه می گیرد و نمی توان چیزی گفت، صحبت کردن درباره استقلال زود است

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که از الان نمی توان درباره این تیم نظر داد و باید صبر کرد تا مسابقات لیگ برتر آغاز گردد.

ورمزیار: تیم ملی نتیجه می گیرد و نمی توان چیزی گفت، صحبت کردن درباره استقلال زود است

صادق ورمزیار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ کشتی گیران، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: الان نمی توانیم به طور کامل در مورد استقلال صحبت کنیم و قاطعانه نظر دهیم، چرا که استقلال هنوز در نقل وانتقالات در پی جذب بازیکن خارجی است. ورود و خروجی های تیم زیاد بوده و هنوز با هم هماهنگ نیستند. باید یکی دو بازی لیگ برتر برگزار گردد تا بتوانیم به طور کامل نظر دهیم و اکنون برای این کار زود است.

وی در مورد مسائل استقلال برای برگزاری تمرینات در زمین مناسب توضیح داد: این مسائل از قبل وجود داشته و برای سال جاری نیست. اگر قرار باشد کاری از دست مدیریت و کادر فنی برنیاید، باید دست به گربیان وزیر ورزش و جوانان شد که این مشکل را حل نماید.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد انتقاد عده ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در ملاقات با کره جنوبی در انتخابی جام جهانی 2022 قطر، گفت: اگر از نظر امتیازی نگاه کنیم، نتایج تیم ملی خوب بوده است. اگر فنی صحبت کنیم، یکسری ایرادها وجود دارد. تا زمانی که تیم ملی نتیجه می گیرد، از چه چیزی ایراد بگیریم؟ هر مربی برای خودش فرمولی دارد، وقتی این راه را بلد است و نتیجه می گیرد، چه ایرادی بگیریم؟ تیم ملی ایرادهایی دارد، به عنوان مثال زمانی که توپ را داریم، بلد نیستیم از مالکیت توپ استفاده و خلق موقعیت کنیم. این مسائل وجود دارد، اما تا زمانی که نتیجه می گیرد، نباید از سرمربی تیم ملی انتقاد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ورمزیار: تیم ملی نتیجه می گیرد و نمی توان چیزی گفت، صحبت کردن درباره استقلال زود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورمزیار: تیم ملی نتیجه می گیرد و نمی توان چیزی گفت، صحبت کردن درباره استقلال زود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید