وقفه پخش گزارش زنده تلویزیونی خبرنگار به وسیله مادرش

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، ویدئویی که مادر یک خبرنگار در محل پخش گزارش زنده تلویزیونی پسرش به طور سرزده حضور پیدا می نماید مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

وقفه پخش گزارش زنده تلویزیونی خبرنگار به وسیله مادرش

وبلاگ کشتی گیران - پخش های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری یا خبرنگار گرفته تا حضور یک مهمان ناخوانده در مقابل کادر دوربین تلویزیون. مانند اتفاقی که برای خبرنگار یکی از شبکه های تلویزیونی آمریکا رخ داد.

بنا به گزارش npr، میلِس هریس، در حال اجرا گزارش زنده تلویزیونی برای شبکه ABC News بود که ناگهان مادرش در محل پخش گزارش حاضر شد. این اتفاق در روز سه شنبه رخ داد. هریس نظاره گر ترافیک بود که ناگهان خودروی آشنایی را مشاهده کرد که به او نزدیک می شد.

بیشتر بخوانید

او بلافاصله متوجه شد راننده این خودرو مادرش، سندی است. صدای هریس در این ویدئو شنیده می گردد که به فیلمبردار می گوید: یه لحظه صبر کن، مادر من است. لحظاتی بعد مادر هریس با خودروی خود در مقابل دوربین نهاده شده و با گفتن سلام عزیزم با پسرش خوش و بش می نماید. در این ویدئو صدای خنده فیلمبردار نیز شنیده می گردد. هریس در این ویدئو با اشاره به این وقفه، خیلی سریع با مادرش احوالپرسی می نماید.

هریس بعدازظهر روز چهارشنبه این ویدئو را در اینستاگرام خود منتشر کرد. این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران نهاده شد و از زمان انتشار تا به امروز بیش از 500 هزار بیننده داشته است.

وبلاگ کشتی گیران فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وقفه پخش گزارش زنده تلویزیونی خبرنگار به وسیله مادرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقفه پخش گزارش زنده تلویزیونی خبرنگار به وسیله مادرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید