12 آذر انتخابات ورزش های رزمی، دوشنبه انتها ثبت نام دوومیدانی

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، سید محمد شروین اسبقیان در تبادل نظر با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: وقتی یک ملی پوش سابق در مقابل معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان پانزده رای بدست می آورد نشان از عدالت و سلامت در مجامع انتخاباتی دارد.

12 آذر انتخابات ورزش های رزمی، دوشنبه انتها ثبت نام دوومیدانی

مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی ادامه داد: تاکید دکتر سلطانی فر به سلامت در انتخابات است که نمونه شاخص آن در والیبال خود را نشان داد. اگر هم انتخاباتی عقب افتاد صرفا دو دلیل عمده دارد. یا آنالیز استعلام ها از مراجع قانونی طول کشیده است یا تدبیر وزارت ورزش و جوانان بازگشت آرامش و ثبات به فدراسیون مورد نظر بوده تا بدون لطمات احتمالی شرایط انتخابات فراهم گردد.

وی اضافه کرد: ثبات مدیریت در فدراسیون ها برای ما مهم است و لذا بزودی روز دوازدهم آذر ماه انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی را برگزار می کنیم و ثبت نام ریاست فدراسیون دو و میدانی هم تا چهارم آذر به خاتمه می رسد. امروز سرپرست فدراسیون تنیس روی میز هم معرفی گردید و همچنین ثبت نام از نامزدهای فدراسیون تنیس هم بزودی شروع خواهد شد.

اسبقیان در خاتمه گفت: سعی بر این است حتی الامکان از تصمیمات احساسی پرهیز و بر اساس نظر کارشناسی و خرد جمعی تصمیم گیری گردد. دوره ریاست فدراسیون های موتور سواری و اتوموبیل رانی، ورزش های دانشگاهی و شطرنج هم تا خاتمه سال تمام می گردد و بلافاصله با مشخص سرپرست مراحل انتخاباتی آن فدراسیون ها را پیگیری می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "12 آذر انتخابات ورزش های رزمی، دوشنبه انتها ثبت نام دوومیدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 آذر انتخابات ورزش های رزمی، دوشنبه انتها ثبت نام دوومیدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید