شروع کلاس های حضوری دانشگاه علمی کاربردی خوزستان

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با اشاره به شروع کلاس های حضوری، گفت: حضور دانشجویان الزامی است و دانشجویانی که در کلاس ها حاضر نمی شوند، غیبت خواهند خورد.

شروع کلاس های حضوری دانشگاه علمی کاربردی خوزستان

به گزارش گروه استان های وبلاگ کشتی گیران، رحیم قاسمیه، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان درباره بازگشایی این دانشگاه اظهار کرد: کلاس های عملی دانشجویان کاردانی و کارشناسی دانشگاه از چند روز پیش به صورت حضوری شروع شده است و اگر مرکزی تا به امروز کلاس های حضوری خود را شروع ننموده است، موظف است این کلاس ها را شروع کند و کلاس هایی که برگزار ننموده را نیز جبران کند.

وی با بیان اینکه درس های نظری همچنان به صورت مجازی و در بستر سامانه های دانشگاه ارائه خواهد شد، گفت: تمام درس های کارگاهی و عملی به صورت حضوری شروع شده اند البته فاصله فیزیکی بین دانشجویان و پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت می ِشوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با بیان اینکه دانشجویانی می توانند در کلاس های حضوری شرکت نمایند که هر دو دوز واکسن را دریافت نموده اند، گفت: حضور دانشجویان الزامی است و دانشجویانی که در کلاس ها حاضر نمی شوند، غیبت خواهند خورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع کلاس های حضوری دانشگاه علمی کاربردی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع کلاس های حضوری دانشگاه علمی کاربردی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید