آیفون SE 4 با طراحی مشابه آیفون XR راهی بازار خواهد شد

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، اپل میخواهد در سال 2023 از آیفون SE 4 رونمایی کند و تا حالا گزارش های زیادی در خصوص شباهت طراحی آن به آیفون XR منتشر شده است. حالا یکی از افشاگران مشهور به نام جان پروسر بار دیگر اعلام نموده که این گوشی مشابه آیفون XR است و در این زمینه چند رندر هم منتشر نموده است.

آیفون SE 4 با طراحی مشابه آیفون XR راهی بازار خواهد شد

در حال حاضر آیفون SE 3 از طراحی آیفون 8 بهره می برد و به همین دلیل با نمایشگر 4.7 اینچی و دکمه هوم سروکار داریم. با توجه به قیمت 429 دلاری این گوشی، گزینه مناسبی برای کاربرانی است که نمی خواهند مبلغ بالایی برای خرید آیفون بپردازند. ولی با وجود این قیمت پایین، طراحی بسیار قدیمی آن باعث شده که بسیاری از کاربران تمایلی به خرید آن نداشته باشند.

اما با وجود اینکه آیفون XR در سال 2018 راهی بازار شده، ولی طراحی آن همچنان مدرن و مجذوب نماینده محسوب می گردد و بنابراین استفاده از این شکل و شمایل مجذوب نمایندهیت آیفون SE 4 را به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد. برای یادآوری باید بگوییم که آیفون XR از نمایشگر 6.1 اینچی LCD بهره می برد و فاقد دکمه هوم است. اگرچه این گوشی از سیستم فیس آی دی بهره می برد، ولی هنوز معین نیست که آیا این قابلیت به آیفون SE 4 هم راه پیدا می نماید یا نه.

روی هم رفته اپل برای افزایش آمار فروش آیفون SE چاره ای جز مدرن کردن طراحی آن ندارد. زیرا در حال حاضر آیفون های پرچم دار قدیمی با قیمت پایین تری به فروش می رسند و بسیاری از کاربران ترجیح می دهند این مدل ها را خریداری نمایند. به عنوان مثال اگرچه آیفون SE 3 با قیمت 429 دلار فروخته می گردد، ولی در عین حال قیمت آیفون 12 به 599 دلار رسیده است.

بعلاوه باید خاطرنشان کنیم آیفون SE 4 انتها دهنده به دوران استفاده از دکمه هوم خواهد بود. با عرضه این گوشی، دیگر هیچکدام از آیفون های تازه از دکمه هوم استفاده نمی نمایند. به نظر شما اگر آیفون SE 4 با طراحی مشابه مدل XR راهی بازار گردد، با استقبال زیادی روبرو خواهد شد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیفون SE 4 با طراحی مشابه آیفون XR راهی بازار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون SE 4 با طراحی مشابه آیفون XR راهی بازار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید