رجحان پرسپولیس با تک گل عمری، شکست ذوب آهن برابر آلومینیوم

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، چند تیم لیگ فزونی امروز در ملاقات های محبت آمیز به مصاف هم رفتند.

رجحان پرسپولیس با تک گل عمری، شکست ذوب آهن برابر آلومینیوم

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ملاقاتی محبت آمیز به مصاف گل گهر سیرجان رفت و در سرانجام با تک گل محمد عمری روی پاس لوکادیا به رجحان رسید.

در بازی دیگر شاگردان سید مهدی رحمتی در ادامه روند آماده سازی خود در تعطیلات لیگ برتر، در دومین مسابقه محبت آمیز از ساعت 16:30 امروز یکشنبه در استادیوم فولادشهر اصفهان مقابل ذوب آهن قرار گرفتند.

آلومینیوم اراک در نیمه اول این ملاقات کنترل بازی را در دست داشت و ضمن جلوگیری از موقعیت سازی بازیکنان ذوب آهن، عملیاتی هم به وجود آورد که تبدیل به گل نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

آلومینیوم که نیمه دوم را هجومی شروع نموده و چند موقعیت جدی به وجود آورده بود بالاخره توانست روی یک حرکت تمرین شده به گل اول مقابل ذوب آهن دست پیدا کند.

در دقیقه 55 این ملاقات روی حرکتی که اسماعیل شریفات شروع نموده بود، آلومینیوم روی پاس والنتینو یوئل و ضربه تمام کننده محمدرضا آزادی به گل رسید و از ذوب آهن پیش افتاد.

در این مسابقه که بیشتر بازیکنان آلومینیوم با نظر سید مهدی رحمتی فرصت بازی به دست آوردند، این تیم توانست به پیروزی یک بر صفر در زمین ذوب آهن برسد.

لازم به ذکر است، تیم فوتبال آلومینیوم هفته گذشته نیز در ملاقاتی تدارکاتی به رجحان 2 بر صفر مقابل کیان سام بابل دست پیدا نموده بودند.

در رقابت دیگر تیم های مس رفسنجان و پیکان عصر امروز در ملاقاتی تدارکاتی به میزبانی زمین دانشگاه تهران به مصاف هم رفتند که این ملاقات در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

طبق هماهنگی های به عمل آمده مسابقه در چهار وقت 2 دقیقه ای برگزار گردید. مجید جلالی سرمربی اسبق پیکان تماشاگر ویژه ملاقات دو تیم بود.

شاگردان محمد ربیعی در هفته هفتم لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان هستند و پیکان در استادیوم فولادشهر مقابل ذوب آهن قرار می گیرد.

وبلاگ کشتی گیران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رجحان پرسپولیس با تک گل عمری، شکست ذوب آهن برابر آلومینیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان پرسپولیس با تک گل عمری، شکست ذوب آهن برابر آلومینیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید