رجحان پرسپولیس بر مس در نیمه نخست با تک گل لوکادیا

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، نیمه اول ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان با فزونی شاگردان یحیی گل محمدی به خاتمه رسید.

رجحان پرسپولیس بر مس در نیمه نخست با تک گل لوکادیا

ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر از ساعت 17 امروز پنجشنبه در استادیوم بدون تماشاگر آزادی شروع شد که نیمه اول این بازی با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به خاتمه رسید. یورگن لوکادیا (18 - پنالتی) برای پرسپولیس گل زد.

وحید امیری از پرسپولیس، حامد لک و فرشید باقری از مس رفسنجان در این ملاقات از کوپال ناظمی کارت زرد دریافت کردند.

پرسپولیس در این ملاقات با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، کمال کامیابی نیا، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا به میدان رفت.

پرسپولیس که نسبت به ملاقات های گذشته تغییراتی را در ترکیبش داشت از همان ابتدا برای رسیدن به گل کوشش کرد و نبض بازی را در اختیار داشت. وحید امیری بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان بعد از ماه ها از ابتدا در ترکیب ابتدایی این تیم نهاده شد و جزو مهره های کارراه انداز گل محمدی در این ملاقات بود.

در دقیقه 18 توپ ارسالی سرخپوشان درون محوطه جریمه با دست رامتین سلیمانزاده برخورد کرد تا کوپال ناظمی اعلام ضربه پنالتی کرد و لوکادیا این توپ را به گل نخست پرسپولیس تبدیل کرد.

بعد از این گل مسی ها کمی به سمت دروازه پرسپولیس متمایل شدند تا بتوانند گل خورده را جبران نمایند، اما اشتباهات فردی آن ها در نزدیکی های محوطه جریمه فرصت جبران گل را از آن ها گرفت تا نیمه اول با فزونی یک بر صفر سرخپوشان به خاتمه برسد.

منبع: فرارو

به "رجحان پرسپولیس بر مس در نیمه نخست با تک گل لوکادیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان پرسپولیس بر مس در نیمه نخست با تک گل لوکادیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید