آنالیز طرح جایگزینی خدمت سربازی دوره پسادکتری

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، خبرگزاری خبرنگاران- سازمان وظیفه عمومی اعلام نمود: ستاد کل نیرو های مسلح در حال آنالیز طرح جایگزینی خدمت وظیفه عمومی فارغ التحصیلان دوره پسادکتراست.

آنالیز طرح جایگزینی خدمت سربازی دوره پسادکتری

به گزارش وبلاگ کشتی گیران و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: چندی پیش موضوعی با عنوان طرح پیشنهادی جایگزینی خدمت وظیفه عمومی فارغ التحصیلان دوره پسا دکتری از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ستاد کل نیرو های مسلح ارائه شد که این موضوع ابهام هایی را در اذهان عمومی به همراه داشت.

این موضوع صرفا در قالب طرح پیشنهادی ارائه شده و هیچ گونه حذف دوره ضرورت یا معافیت در این پیشنهاد لحاظ نشده است.

این پیشنهاد در حال آنالیز کارشناسی بوده و هیچ گونه تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است که به محض حصول نتیجه مراتب به صورت رسمی ابلاغ و اطلاع رسانی می گردد.

در این اطلاعیه آمده است؛ در حال حاضر طرح های جایگزین خدمت سربازی و پروژه های مطالعاتی به وسیله نخبگان و محققان در حال اجراست و تمامی مشمولان واجد شرایط می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند؛ در صورت آنالیز موضوع، نتیجه از سوی سازمان وظیفه عمومی به عزیزان اطلاع رسانی می گردد.

مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا کانال خبرسربازی در پیغام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آنالیز طرح جایگزینی خدمت سربازی دوره پسادکتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز طرح جایگزینی خدمت سربازی دوره پسادکتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید