بک تاور گاردنز فلوریدا ، مکانی اسرارآمیز برای گردشگران ماجراجو

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، اگر قصد سفر به آمریکا را دارید، به یاد داشته باشید که حتما از منطقه بُک تاور گاردنز بازدید کنید. بک تاور گاردنز فلوریدا یک مکان ملی و تاریخی است که در استان فلوریدای آمریکا واقع شده است. معروفیت این منطقه به علت ساختار عجیب و شگفت انگیز آن می باشد که همین ساختار عجیب این مرکز را به یکی از اسرارآمیز ترین منطقه ها آمریکا تبدیل نموده است. چرا اسرار آمیز؟ با ما در ادامه این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا با ویژگی های بک تاور گاردنز آمریکا بیشتر آشنا شوید..

بک تاور گاردنز فلوریدا ، مکانی اسرارآمیز برای گردشگران ماجراجو

بک تاور گاردنز

بک تاور گاردنز (Bok Tower Gardens) مکانی در فلوریداست که به وسیله ادوارد دبلیو بُک (Edward W. Bok) و همسرش مِری لوییز کُرتیس بُک (Mary Louise Curtis Bok) تاسیس شد. ادوارد دبلیو بُک سردبیر یکی از معروف ترین مجلات فلوریدا و موسس انستیتوی موسیقی کُرتیس بود. وی تصاویری فکری از یک مکان معنوی و آرام بخش را در فکر می پروراند و تمام تلاشش بر این بود تا بتواند این تصویر فکری را به واقعیت تبدیل کند. در این راستا به همراه همسر خود منطقه ای را در اطراف بلند ترین تپه فلوریدا و در کنار دریاچه Wales Ridge انتخاب نموده و سعی کرد تا با درآمدی که از کار در مجلات به دست می آورد، ایده های فکری خود را به واقعیت تبدیل نماید.

وی برای انجام این کار در دهه 1920 تعدادی از برجسته ترین معمارانی را که در بخش منظره ها طبیعی فعالیت داشتند، استخدام نمود و برای تبدیل رویاهای خود به واقعیت، از آن ها یاری گرفت. میلتون بی مِدِری (Milton B. Medary) یکی از برجسته ترین معماران و سازنده برج های بزرگ بود. وی بعلاوه یکی از محرک های کمیسیون هنری آمریکا در اوایل قرن بیستم بود که از طرح بُک تاور حمایت کرد

افتتاح بک تاور گاردنز آمریکا 1 فوریه سال 1929 به وسیله کالوین کولیج رئیس جمهور وقت آمریکا انجام شد. ادوارد بُک موسس این پارک مدتی پس از افتتاح آن در سال 1930 از دنیا رفت و فرصت کافی برای لذت بردن از منظره ها واقعی تصورات فکری خود را نیافت.

پارک بک تاور گاردنز فلوریدا

بک تاور گاردنز فلوریدا شامل باغ هایی به مساحت 250 هکتار می باشد که طراحی این باغ ها با نظارت فردریک لوُ اُلمستد جونیور (Frederick Law Olmsted, Jr.) انجام گرفت. وی قبل از این پارک مشهور نیویورک را طراحی نموده بود.

بلندترین نقطه این مکان نیز برج The Singing نام دارد.

ساختمان های این پارک دارای بافتی قدیمی هستند و ساختاری شبیه به فلوریدا دارند. یکی از مجذوب نماینده ترین نکات این پارک نیز همین ساختمان هاست که در پارادوکس جالبی با زیبایی های طبیعی قرار دارند.

گونه های متفاوتی از حیوانات، پرندگان و گیاهان در این پارک زندگی می نمایند که همین مسئله باعث مجذوب نمایندهیت بیشتر این مرکز شده است. بعلاوه در فصول مختلف پرندگان بسیار زیبایی نیز به این جا مهاجرت نموده و از این باغ به عنوان پناهگاه استفاده می نمایند.

وجود گیاهان بومی متفاوت و عجیب و غریب که هرساله بر تعداد آن ها نیز افزوده می شود، باعث سرسبزی و زیبایی این باغ شده است. در حقیقت می توان گفت این منطقه تبدیل به حیات وحشی شده که انواع مختلف موجودات در آن زندگی می نمایند.

افرادی در این باغ حضور دارند که به صورت مداوم و منظم به پرندگان، حیوانات و سایر موجودات این پارک غذا می دهند و این گونه طبیعت دوستی و رابطه خوب انسان ها با حیات وحش را به اثبات می رسانند. شما هم اگر علاقه مند به حیوانات و غذا دادن به آن ها باشید می توانید مقداری غذا با خود به همراه برده و آن ها را تغذیه نمایید.

بخشی از زمین های این منطقه (حدود هشت جریب) به Pinewood Estate اختصاص داده شده است. در این مکان تعدادی ساختمان از جنس فولادهای محکم و به سبک مدیترانه ای ساخته شده است. این بیست ساختمان محیط هایی دنج و آرام در این مرکز هستند.

در این مرکز علاوه بر فضاهای طبیعی و ساختمان های زیبا، رستوران و کافه هایی نیز وجود دارد. بعلاوه فروشگاه هایی برای خرید مسافران و بازتماشامایندگان راه اندازی شده است. در کل بُک تاور گاردنز یک مکان تفریحی و گردشگری فوق العاده برای گردشگر ها می باشد.

برج Art-Deco Singing

برج Art-Deco Singing بلندترین نقطه این مرکز است که با معماری گوتیک و با جزییاتی پیچیده ساخته شد. این برج دارای کاریلون های 60-bell می باشد و به عنوان بزرگ ترین کتابخانه مربوط به نت و موسیقی در دنیا شناخته می شود. بعلاوه آرشیو مرکز پژوهش چائو و کتابخانه کاریلون Anton Brees نیز در این مکان واقع شده است. کاریلون به دسته زنگ هایی گفته می شود که هرکدام نت مخصوص خود را دارند و به صدا درآوردن آن ها باعث ایجاد آهنگ می شود. امروزه برای به صدا درآوردن این زنگ ها از کلیدهایی مانند پیانو استفاده می شود.

رویدادهای سمفونی نیم سالانه و چشم اندازهای زیبا و بی نظیر این پارک مردم زیادی را به این سمت می کشاند. افراد با حضور در این پارک می توانند از تک خوانی خوانندگان مختلف که به صورت زنده به اجرا می پردازند، لذت برده و به عالی ترین موسیقی های دنیا گوش دهند.

بازدید از بک تاور گاردنز آمریکا برای عموم آزاد است و افراد می توانند با هزینه ای اندک از این پارک تماشا نموده و از تصاویر فکری جالبی که به واقعیت تبدیل شده است، لذت ببرند. در هنگام ورود به این مرکز بر روی سردر آن می توانید شعار معروف خانواده بک را مشاهده نمایید: دنیا را تا حدی که می توانید بهتر و زیباتر کنید؛ زیرا شما در حال زندگی در آن هستید.

منبع: همگردی

به "بک تاور گاردنز فلوریدا ، مکانی اسرارآمیز برای گردشگران ماجراجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بک تاور گاردنز فلوریدا ، مکانی اسرارآمیز برای گردشگران ماجراجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید