5 دیدنی در شهر سئول

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، سئول مرکز و بزرگ ترین شهر کره است. مقصدی که امروز در آن، نیمی از جمعیت کره زندگی می کنند و درگذشته هم، معابد مهمی از خاندان چوسان را درخود جای داده بوده است. این شهر مجذوب کننده که خواهرخوانده تهران نیز هست، جاذبه های شگفت انگیزی دارد که در تور کره جنوبی خبرنگاران به دیدارشان خواهیم رفت. اینجا از این 5 دیدنی مهم بخوانید.

5 دیدنی در شهر سئول
  • در تور کره چه می بینیم؟
    • کاخ گئونگ بوک، شکوه افسانه ای
    • خانه آبی؛ ترکیبی از معماری کره ای و تسهیلات مدرن
    • برج سئول؛ نشانه ای نمادین روبه آسمان
    • اینسادونگ؛ بازار سنتی و میراث فرهنگی کره جنوبی
    • پارک سرگرمیی اورلند سئول؛ شهربازی الهام گرفته از دیزنی ورلد

در تور کره چه می بینیم؟

کلان شهر سئول در کره جنوبی، سفری سرشار از غنای فرهنگی، لذت های غذایی و خاطرات فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند. از دیدنی بناهای تاریخی نمادین گرفته تا بازارهای شلوغ و پارک های آرام را در تور خارجی سئول تجربه می کنید.

در شهر سئول 5 جاذبه برتر، کنندهای از دیگر دیدنی های این شهر هستند. گردشگران با بازدید از کاخ گئونگ بوک، خانه آبی و 3 جاذبه دیگر، نگاهی موجز اما همه جانبه نسبت به سئول و فرهنگ کره پیدا می کنند. پس پیشنهاد می دهیم در تور خارجی به سئول حداقل 5 جاذبه معرفی شده در این مقاله را از نزدیک ببینید. امیدواریم قبل از شروع تور کره جنوبی یا برنامه ترکیبی تور ژاپن و تور کره و با مطالعه مقاله پیش رو، با دیدی باز به سراغ مجذوب کننده ترین دیدنی های سئول بروید.

کاخ گئونگ بوک، شکوه افسانه ای

کاخ گیونگ بوک گونگ (Gyeongbokgung Palace) یکی از 5 شاهکار باشکوه از دوران سلسله چوسان بوده که در شمال سئول قرار گرفته است. مجموعه گئونگ بوک شامل پلکان ها و کاخ هایی می شود که در سال 1395 میلادی ساخته شده اند. مجموعه کاخ پادشاهی کره با دروازه های بزرگ، تالارهای مزین و باغ های آرام، محل زندگی خانواده سلطنتی و نمونه اصلی همان کاخ هایی است که در سریال های کره ای می بینید. بازدیدنمایندگان با دیدنی شکوه میراث سلطنتی کره، خود را احاطه در تاریخ غنی این کشور می یابند. گردشگران می توانند حتی لباس های سنتی کره را پوشیده و در کاخ گئونگ بوک عکس های اینستاگرامی مجذوب کننده بگیرند.

کاخ گیونگ بوک گونگ زیبا، به عنوان میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده و برای مردم کره ارزش معنوی زیادی دارد. شما می توانید در چنین محل برجسته ای برج های قدیمی، موزه ها، کتابخانه ها و معابد تاریخی را ببینید. از مراسم بازسازی شده تعویض گارد به شیوه سنتی دیدن کنید. علاوه بر این، می توانید با شرکت در فعالیت های فرهنگی و هنری مانند نمایشگاه ها و کنسرت ها، فرهنگ کره ای را بیشتر بشناسید.

خانه آبی؛ ترکیبی از معماری کره ای و تسهیلات مدرن

خانه آبی (Cheong Wa Dae)، اقامتگاه ریاست جمهوری کره جنوبی و پارکی عمومی است که در محله شلوغ جونگنو (Jongno district) قرار گرفته است. با ورود به خانه آبی، شما به ساختمانی با معماری قدیمی کره اما مجهز شده با امکانات مدرن روبه رو می شوید. مجموعه پارک خانه آبی شامل باغ ها، استخرها، چشمه ها و منظره ها طبیعی است که آرامش و انرژی مثبت را به بازدیدنمایندگان منتقل می کند. شما می توانید در مسیرهای پیاده روی در میان باغ های سرسبز قدم بزنید و عکس های زیبایی با معماری و طبیعت این مکان بگیرید.

اگرچه دسترسی عمومی به داخل آن محدود است؛ اما بازدیدنمایندگان می توانند از سقف کاشی آبی رنگ چشمگیر و معماری بی نظیر که طراحی سنتی کره ای را با عناصر مدرن تلفیق می کند، لذت ببرند. باغ های اطراف، محیطی آرام برای استراحت از هیاهوی شهر فراهم و آن را به یک مکان محبوب برای ساکنان محلی و گردشگران تبدیل کرده اند.

برج سئول؛ نشانه ای نمادین روبه آسمان

برج سئول (N Tower Seoul) که به راحتی در خط آسمان شهر دیده می شود، نمادی از سئول است. بازدیدنمایندگان در تور کره جنوبی، با یک آسانسور سریع السیر، به تراس با منظرهی پانورامیک از منظره شهری سئول می رسند. جایی که از گستردگی شهر مدرن سئول شگفت زده می شوند و می توانند عکس های خیره کننده بگیرند. بازدیدنمایندگان پس از لذت بردن از منظرههای نفس گیر شهر، امکان بازدید از نمایشگاه های فرهنگی، فروشگاه ها و رستوران های برج را دارند تا خریدی برای ثبت خاطره داشته باشند.

برج سئول یکی از نمادهای برجسته مرکز کره جنوبی، با پایه ساخت برج به ارتفاع 236.7 متر و بالاترین نقطه آن 479.7 متر بالاتر از سطح دریا است. برج ان سئول (N Seoul) بلند و مدرن در قلب شهر قرار گرفته است و از بهترین نقاط دید برای دیدنی منظرههای فرود و مدرنیته سئول بهره می برد. بازدید از برج سئول در انتهای بازدید روزانه و پس از غروب، فرصتی عالی است تا با ترکیبی از فرهنگ و مدرنیته سئول آشنا شوید و منظره ها شهری مدرن با آسمان خراش ها، خیابان ها و نورپردازی شبانه را در تور خارجی کره جنوبی تجربه کنید.

اینسادونگ؛ بازار سنتی و میراث فرهنگی کره جنوبی

بازار سنتی در محله اینسادونگ (Insa-dong)، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سئول است که ترکیبی از تاریخ و فرهنگ کره را به ارمغان می آورد. با ورود به بازار اینسادونگ، گویا در زمان سفر کرده اید و با فرهنگ و زندگی مردم کره جنوبی در گذشته آشنا می شوید. در این محله، زنان هانبوک (لباس سنتی کره) می پوشند و مرد ها سوار اسب می شوند. کافه ها، چایخانه ها، گالری ها و رستوران ها مملو از غذاهای سنتی کره هستند.

عطر غذاهای کره ای به همراه فضاهای رنگارنگ و صدای ازدحام جمعیت، گردشگران را به روزهای اوج چوسان می برد. محال است که نبوغ سازندگان این بازار شما را تحت تاثیر قرار ندهد و به سفری در گذشته نبرد. می توانید در کوچه ها و بن بست های این بازار قدم بگذارید و از مغازه های محلی، خرید کنید. علاوه بر این، هنرمندان محلی نیز در این بازار به نمایش مهارت های خود می پردازند و در این مکان گردشگری، می توانید شاهد نمایش های سنتی و اجراهای موسیقی محلی باشید. اینسادونگ برای کسانی که در پی طعم واقعی روح هنری سئول هستند، یک مقصد ضروری است.

پارک سرگرمیی اورلند سئول؛ شهربازی الهام گرفته از دیزنی ورلد

پارک سرگرمیی اورلند (Everland) یکی از مقاصد پرطرفدار شامل ترکیبی از بازی های ماجراجویانه، نمایش های شگفت انگیز و سافاری مجذوب کننده است که برای همه افراد در هر سن و سالی، سرگرمی های بی نظیری را فراهم می کند. شما می توانید در تم پارک اورلند سئول، با درخت تزیین شده ورودی عکس بگیرید یا به دیدن کنسرت های هولوگرامی کی پاپ بروید. در فستیوال ها و کارناوال ها شرکت کنید یا برای لذت از بازیهای پارک به سراغ هزارتوی وحشت یا آمازون اکسپرس بروید.

در آمازون اکسپرس، سوار قایق هایی خواهید شد تا شما را به درون دنیای مجذوب کننده جنگل های انبوه ببرند و باعث افزایش آدرنالین شوند. ترن هوایی این پارک، یکی از مهیج ترین ترن های دنیاست.

بزرگ ترین پارک سرگرمیی کره جنوبی، بخش سافاری هم دارد و شما را به دیدین حیوانات وحشی مانند ببر و سفید، شیر، خرس گریزلی و خرس پاندا می برد. اگر به هنگام شب از اورلند دیدن کنید، شاهد آتش بازی های خیره کننده ای در آسمان خواهید بود. این جاذبه اوج هیجان را در تور کره جنوبی برای گردشگران به ارمغان می آورد.

پارک سرگرمیی اورلند در روزهای پایینی و تعطیل هفته بسیار شلوغ می شود. اگر قصد لذت بردن از سرگرمیات این تم پارک را دارید و همزمان از شلوغی گریزانید، روزهای میان هفته کاری را برای بازدید از این محل سرگرمیی انتخاب کنید.

پارک اورلند همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب باز بوده و افراد با هر سنی می توانند از این جاذبه دیدن کنند.

سخن آخر

سئول شهری است که حواس را تسخیر می کند و تخیل بیننده را شعله ور می سازد. از شکوه سلطنتی کاخ گئونگ بوک گرفته تا انرژی پرجنب و جوش بازار اینسادونگ را در این شهر خواهید گرفت. برای دیدنی شهر از فراز آسمان، به دیدن برج ان سئول بروید. برای خرید یا تجربه خوردن غذاهای محلی و سنتی کره، بازار اینسادونگ بهترین محل است. بازدید از این 5 جاذبه در تور خارجی کره جنوبی، تأثیری ماندگار بر هر مسافری می گذارد.

خود را در ملیله های غنی تاریخ، فرهنگ و مدرنیته سئول غوطه ور کنید و خاطراتی بسازید که برای همیشه در قلب شما حک خواهد شد. دیدن کدام یک از این پنج جاذبه برای شما مجذوب کننده تر است و وسوسه سفر به سئول را برایتان ایجاد می کند؟ پیشنهاد می دهیم در سفر و تور کره همراه شوید تا به دیدنی چنین جاذبه هایی بروید.

منبع: دالاهو

به "5 دیدنی در شهر سئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 دیدنی در شهر سئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید