تقی پور: بعضی اعضای هیئت علمی، عامل اصلی ایجاد ناامیدی در محیط دانشجویی هستند

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، دبیر واحد تشکیلات و امور شهرستان های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: بعضی از اعضای هیئت علمی در دانشگاه ها عامل اصلی ایجاد ناامیدی در محیط دانشجویی هستند و این زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

تقی پور: بعضی اعضای هیئت علمی، عامل اصلی ایجاد ناامیدی در محیط دانشجویی هستند

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ کشتی گیران، تقی پور، دبیر واحد تشکیلات و امور شهرستانهای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نشست نمایندگان اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی با وزیر علوم، گفت: جامعه دانشگاهی کشور نیازمند یک فضای پویا و پرنشاط است و وظیفه مسئولینی که با ا این قشر فرهیخته سر و کار دارند ایجاد این فضای است.

وی اضافه کرد: تشکل های دانشجویی به ویژه جامعه اسلامی دانشجویان که به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی کشور محسوب می گردد به دنبال ایجاد فضای پویا و پرنشاط در فضای دانشگاه هستند؛ اما در این جهت از سوی بعضی از مسئولان شاهد سنگ اندازی هایی هستیم.

دبیر واحد تشکیلات و امور شهرستان های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه انتصابات سیاسی در دانشگاه ها، عدم همکاری روسای و حراست دانشگاه ها با تشکل های دانشجویی، معضلات خوابگاهی به ویژه معضلات خوابگاه های دختران و استعمال دخانیات از جمله مشکلاتی هستند که در فضای دانشگاه ها شاهد هستیم، اظهار کرد: ما دانشگاه عاری از دخانیات را در حد یک شعار می بینیم؛ چرا که مسئولان عملا هیچ کاری در این رابطه انجام نمی دهند.

وی گفت: بعضی از اعضای هیئت علمی در دانشگاه ها عامل اصلی ایجاد ناامیدی در محیط دانشجویی هستند و این زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تقی پور: بعضی اعضای هیئت علمی، عامل اصلی ایجاد ناامیدی در محیط دانشجویی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقی پور: بعضی اعضای هیئت علمی، عامل اصلی ایجاد ناامیدی در محیط دانشجویی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید