ثبت یک ربات پنگوئن در کتاب رکورد های گینس!

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، با توسعه فناوری ربات ها نیز روز به روز پیشرفته تر می شوند. دانشمندان دائما در تلاشند تا ربات ها را مفیدتر نمایند و بسیاری از فعالیت های انسانی را به آن ها بسپارند. امروزه ربات ها می توانند کار های سختی مانند آشپزی و تمیز کردن زباله ها را انجام دهند. بعضی چیز ها ممکن است به ظاهر ساده به نظر برسند، اما ممکن است در آینده به پیشرفت های جالبی منجر شوند.

ثبت یک ربات پنگوئن در کتاب رکورد های گینس!

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، یک مثال خوب برای این موضوع ربات Penguin-chan است. Penguin-chan یک ربات پنگوئن است که به وسیله یک شرکت ژاپنی طراحی شده است. رکورد طناب زدن این ربات به تازگی در کتاب گینس به ثبت رسیده است. این ربات که از پنج عروسک پنگوئن ساخته شده است، توانسته در مدت یک دقیقه 170 پرش انجام دهد.

شرکت سازنده این ربات RICOH نام دارد؛ این شرکت در زمینه فراوری دستگاه های کپی و تجهیزات اداری تخصص دارد. ربات پنگوئن چان در اوایل ماه مارس با حضور داور رکورد های جهانی گینس مورد آزمایش نهاده شد. پس از چندین آزمایش داور گینس تایید کرد که پنگوئن چان در مدت 60 ثانیه 170 بار از روی طناب پریده است و این رکورد را به عنوان بیشترین پرش های یک ربات در 1 دقیقه به ثبت رسانده است.

این روز ها افراد زیادی در تلاشند تا بر محدودیت ها غلبه نموده و جایگاهی در کتاب رکورد های گینس به دست آورند. جالب است بدانید که اکنون ربات ها نیز در این رقابت جالب جای خود را باز نموده اند. این مطمئنا آخرین رکورد شکسته شده به وسیله یک ربات نخواهد بود و ما مطمئن هستیم که این چیز های کوچک می توانند زمینه هایی برای پیشرفت بیشتر ربات ها در آینده نزدیک فراهم نمایند.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "ثبت یک ربات پنگوئن در کتاب رکورد های گینس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت یک ربات پنگوئن در کتاب رکورد های گینس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید