رندرها و مشخصات ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 100 فاش شد

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، به نظر می رسد موتورولا در امسال می خواهد چند ساعت هوشمند متفاوت را به بازار جهانی گجت های پوشیدنی عرضه کند. بعضی از رندرها و مشخصات ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 100 که هنوز رونمایی نشده، به صورت آنلاین منتشر شده است. این تصاویر و اطلاعات به وسیله وب سایت خبری فناوری 91mobiles ارائه شده اند. شایعات و حدس های زیادی در خصوص ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 100 طی هفته گذشته در فضای مجازی دست به دست شده و به نظر می رسد این حدس ها حداقل یک هفته دیگر با انتشار رندرها ادامه خواهند داشت.

رندرها و مشخصات ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 100 فاش شد

رندر های موتورولا موتو واچ 100 برترین نما از این ساعت هوشمند را به کاربران ارائه می نمایند و نمایشگر دایره ای شکل و طراحی مینیمالیستی آن را به تصویر می کشند. بدنه ساعت با روکش مات پوشیده شده و دو دکمه در دو طرف آن با روکشی به رنگ متالیک دیده می گردد. قاب چرخشی در این ساعت هوشمند موتورولا وجود ندارد.

نمایشگر LCD مدور این ساعت هوشمند دارای قطر 1.3 اینچ با وضوح 360 در 360 پیکسل است. موتورولا موتو واچ 100 با باتری 355 میلی آمپر ساعتی عرضه می گردد و وزن این ساعت هوشمند فقط 30 گرم است. بلوتوث نسخه 5.0 مطابق با مشخصات فعلی منتشر شده برای این ساعت ارائه خواهد شد، اگرچه شایعه شده بود که این ساعت هوشمند با بلوتوث نسخه 5.2 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در ساعت هوشمند تازه موتورولا علاوه بر GPS، چندین سنسور برای میزان گیری ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و نور محیط وجود دارد. این گجت پوشیدنی موتورولا از قابلیت ردیابی خواب نیز پشتیبانی می نماید، اما اطلاعاتی در خصوص تعداد حالت های ورزشی این ساعت منتشر نشده است.

ابعاد ساعت هوشمند موتورولا 46 در 42 در 11.8 میلی متر است، عرض بند آن نیز 20 میلی متر خواهد بود. به نظر می رسد که بدنه این ساعت هوشمند از آلومینیوم ساخته شده است و فشار پنج اتمسفر در برابر آب را تحمل خواهد نمود.

در خصوص قیمت این ساعت هوشمند هم اطلاعات دقیقی وجود ندارد اما موتورولا موتو واچ 100، یک گجت هوشمند ارزان خواهد بود که احتمالاً از سیستم عامل Wear OS بهره می برد. این سیستم عامل به وسیله گوگل برای ساعت های هوشمند پیشرفته است. بنابراین بهتر است تا انتشار اطلاعات بیشتر و دقیق تری از این ساعت هوشمند کمی صبر کنیم.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرها و مشخصات ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 100 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرها و مشخصات ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 100 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید