روبات ها به جای دانش آموز بیمار به مدرسه می فرایند

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، دانش آموزان ژاپنی از این پس در هنگام بیماری یک روبات را به جای خود به مدرسه می فرستند. این روبات از راه دور کنترل شده و به صورت زنده تمامی آموزشها و دروس کلاس را به دانش آموز بیمار نشان می دهد.

روبات ها به جای دانش آموز بیمار به مدرسه می فرایند

روبات Ori Hime که به اندازه یک نیم تنه طراحی شده در هنگام بیماری دانش آموز در کلاس حضور پیدا نموده و به شیوه ای روباتیک امکان حضور دانش اموز در کلاس های درس را مهیا می نماید. این شیوه حضور روباتیک در حال حاضر در مدرسه توموبه هیگاشی واقع در 60 مایلی شمال توکیو به صورت آزمایشی راه اندازی شده است.

این روبات دارای دو بازوی روباتیک و یک دوربین است که با اتصال به تبلت کاربر از راه دور کنترل می گردد. دانش اموز بیمار به وسیله این روبات، قادر به صحبت کردن بوده و به وسیله بلندگویهای این سیستم صدای وی در کلاس منتشر شده و مربی و دیگر دانش اموزان قادر به شنیدن و ارتباط برقرار کردن با صدای دانش آموز بیمار هستند.

دانش آموزان همچنین قادرند این روبات را از راه دور حرکت داده و با چرخش سر آن نگاه کردن به تمامی زوایای کلاس را ساده تر نمایند. دانش آموزان در عین حال قادرند این روبات را به انجام حرکات عاطفی ساده تری از جمله تکان دادن سر و اشاره وادار نموده و وضعیتی کاملا طبیعی از حضور روباتیک خود در کلاس را ایجاد نمایند.

کارا سودو دانش آموز یازده ساله این مدرسه به دلیل یک بیماری در بیمارستان بستری شده است. وی در اتاق خود و بدون حضور در کلاس درس و تنها به یاری این روبات هوشمند د رکلاس درس حضوری روباتیک داشته و از درس های ارائه شده در کلاس جا نمی ماند. این در حالی است که به گفته سودو حضور روباتیک در کلاس درس بسیار سرگرم نماینده بوده و در مواقع اضطرای سیستم یاری رسان بسیار پیشرفته ای بشمار می رود.

منبع: ایران آنلاین

به "روبات ها به جای دانش آموز بیمار به مدرسه می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبات ها به جای دانش آموز بیمار به مدرسه می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید