زیباترین مدل های لوستر برای خانه شما

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، خرید و انتخاب لوستر سقفی جزء انتخاب های سخت وسایل خانه است؛ زیرا بیشتر افراد در آن تخصصی ندارند، ممکن است در انتخاب آن دچار مشکل شوند.

زیباترین مدل های لوستر برای خانه شما

آویز و لوستر شیک یکی از انواع وسایل دکوراسیون داخلی است که می تواند روشنایی فضای شما را زیباتر از قبل کند. لوسترها انواع مختلفی دارند. تنوع انواع لوستر نشان می دهد شما باید با دقت بیشتری لوستر مدنظر خود را بخرید. در این مطلب از وبلاگ کشتی گیران شما را با انواع لوسترهای سقفی آشنا می کنیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

لوستر کریستالی شاخه ای

نوع دیگر از لوسترهای کریستالی، لوستر شاخه ای است. این مدل لوسترها همانطور که از اسمشان معین است دارای شاخه هایی هستند که دست شما را برای انتخاب باز می گذارند. شما می توانید متناسب با فضا تعداد شاخه های لوستر را معین کنید.

بعلاوه قیمت لوستر سقفی کریستال شاخه ای با توجه به تعداد شاخه ها معین می گردد. هر چقدر تعداد شاخه ها بیشتر باشد قیمت لوستر کریستالی سقفی گران تر خواهد شد.

لوستر کریستالی کلاسیک

لوستر سقفی از نوع کریستالی یکی از انواع آویز و لوستر شیک است. این لوسترها به یاری کریستال هایی به سقف وصل هستند. اگر در پی لوستر برای سقف کوتاه هستید و قیمت لوستر مقرون به صرفه و شیک برای شما حائز اهمیت است، لوستر کریستالی سقفی گزینه مناسبی است.

لوستر سقفی آبشاری

مدل سوم، لوستر سقفی آبشاری است که همان طور از اسمش معین است به صورت آبشاری طراحی شده اند و برای فضاهایی با ارتفاع بلند گزینه مناسب تری هستند. قیمت لوستر سقفی کریستالی از نوع آبشاری به خاطر ابعاد میزان ای که دارند به نسبت لوسترهای دیگر گران تر هستند.

لوستر کریستالی گرد

لوستر سقفی در فرم های متنوعی ساخته می گردد. برای مثال لوستر سقفی کریستال مربع، دایره ای و فرم های دیگر نوعی از لوسترهای کریستالی هستند که شما می توانید متناسب با فضا فرم لوستر مدنظر خود را انتخاب کنید.

لوستر کریستالی مدرن

لوسترها با توجه به سبک دسته بندی می شوند یعنی لوسترهای کلاسیک، لوسترهای مدرن و موارد دیگر. لوسترهای کریستالی در دسته لوسترهای کلاسیک به حساب می آیند اما به صورت مدرن نیز طراحی و ساخته می گردد و ترکیبی از کلاسیک و مدرن هستند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه چیدمان خانه خود را زیباتر کنیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "زیباترین مدل های لوستر برای خانه شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین مدل های لوستر برای خانه شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید