سپاهان مالک ترین و استقلال شوت زن ترین تیم لیگ برتر

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، بیست و یکمین دوره از رقابتهای لیگ برتر از ایستگاه بیست و یکم عبور کرد و تیم استقلال در خاتمه این هفته با 51 امتیاز در صدر و تیم های پرسپولیس و سپاهان با 45 و 38 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. در انتهای جدول هم همچنان دو تیم نفت مسجد سلیمان و پدیده با 13 و 9 امتیاز حضور دارند و نزدیک ترین تیم به این دو فجر سپاسی با 15 امتیاز است.

سپاهان مالک ترین و استقلال شوت زن ترین تیم لیگ برتر

آبی پوشان در حالی با 51 امتیاز در صدر جدول قرار دارند که نه تنها به عنوان تنها تیم بدون شکست این مسابقات به کارشان ادامه می دهند، بلکه در تمام آیتم ها فزونین عملکرد را دارند. شاگردان مجیدی امروز بیشترین تعداد برد، کمترین تعداد باخت و فزونین خطوط حمله (به صورت مشترک) و دفاع را به خود اختصاص داده اند؛ تا از آنها به عنوان فزونین تیم فصل بیست و یکم یاد گردد.

شاگردان مجیدی در 21 بازی انجام داده در لیگ برتر با 155 ضربه به سمت دروازه حریف، شوت زن ترین تیم لیگ هستند که از این تعداد شوت 60 ضربه آنها در چارچوب بوده و حاصل این ضربات 31 گل زده است.

پرسپولیس با 146 ضربه به سمت دروازه حریفان و 55 شوت در چارچوب دومین تیم شوت زن لیگ برتر است و سپاهان با 132 ضربه به سمت چارچوب در جایگاه سوم قرار می گیرد و این در حالی است در تعداد شوت به سمت چارچوب این گل گهر است که 41 شوت در چارچوب بعد از استقلال و پرسپولیس در جایگاه سوم قرار می گیرد. فجر سپاسی با 43 شوت ضعیف ترین عملکرد را از این نظر در بین تیم های لیگ فزونی دارد و نفت مسجد سلیمان با 57 شوت بالاتر از فجر سپاسی است.

سپاهان که با 38 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است و با کمی ارفاق می توان این تیم را هم جزو تیم هایی دانست که در کورس قهرمانی حضور دارند، با میانه 54 درصد مالکیت در هر بازی مالک ترین تیم در این 21 بازی گذشته است. پس از سپاهان هم نساجی و پرسپولیس با 53 و 52 درصد دیگر تیم هایی هستند که در بحث مالکیت عملکرد بهتری نسبت به دیگران دارند.

استقلال صدرنشین این مسابقات با میانه 50/2 درصد مالکیت پنجمین تیم برتر مسابقات از نظر مالکیت است و به جز سپاهان، نساجی و پرسپولیس، پیکان هم از این بابت بالاتر از استقلال حضور دارد. تراکتور تبریز با 43/5 درصد مالکیت کمترین مقدار مالکیت را در بین تیم های لیگ فزونی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سپاهان مالک ترین و استقلال شوت زن ترین تیم لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان مالک ترین و استقلال شوت زن ترین تیم لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید