قسمت دوم Hellblade برای ایکس باکس سری ایکس رونمایی شد

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، در مراسم The Game Awards 2019 نه تنها شاهد رونمایی از نام ایکس باکس نسل بعد و ظاهر این کنسول بودیم، بلکه مایکروسافت اولین بازی بزرگ این کنسول را هم معرفی کرد. بازی Senuas Saga: Hellblade II رسما برای کنسول ایکس باکس سری ایکس رونمایی شده است.

قسمت دوم Hellblade برای ایکس باکس سری ایکس رونمایی شد

انتظار رونمایی از نسل بعد ایکس باکس را در رویداد The Game Awards 2019 نداشتیم؛ طوری که تصور می کنیم بهتر بود مایکروسافت موضوع مهمی مثل نام و ظاهر کنسول بعدی خود را در مراسمی مختص این کنسول معرفی می کرد. با این حال، فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، روی سن مراسم The Game Awards 2019 آمد تا از کنسول بعدی شان به عنوان قوی ترین کنسول بازی نسل بعد، رونمایی کند.

پس از معرفی کنسول ایکس باکس سری ایکس، فیل اسپنسر اولین بازی بزرگ و مهم این کنسول را به نمایش گذاشت و مطمئن شد که پیش از نمایش تریلر، به این موضوع اشاره کند که تمام تریلر، گرافیک داخل بازی است.

قسمت دوم بازی Hellblade با نام Senuas Saga معرفی شده است و همانطور که از نام و تریلر آن پیداست، قصه ای دیگر برای شخصیت اصلی بازی Hellblade تعریف می نماید. با توجه به قصه بازی اصلی، دقیقا نمی دانیم که بر و بچه های Hellblade چگونه شخصیت Senua را دوباره بازگردانده اند؛ چون اتفاقات بازی اول نه اجازه ساخت دنباله و نه اجازه ساخت یک پیش درآمد را با موضوع این شخصیت می دهد.

از طرفی، به نظر می رسد که استودیوی بازی سازی نینجا تئوری (Ninja Theory) به طور کلی هدف ساخت بازی Hellblade را فراموش نموده است؛ طوری که تبدیل کردن Hellblade به یک مجموعه با هدف درآمدزایی، جایگزین کوشش های نینجا تئوری در حوزه سلامت روان با این بازی شده است.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی بازی Senuas Saga: Hellblade II را ببینید. این بازی فعلا مشخصا برای کنسول ایکس باکس سری ایکس رونمایی شده، ولی بدون شک می توان انتظار عرضه آن روی کامپیوتر را هم داشت.

دانلود تریلر با کیفیت 4K

منبع: مایکروسافت

منبع: دیجیکالا مگ

به "قسمت دوم Hellblade برای ایکس باکس سری ایکس رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت دوم Hellblade برای ایکس باکس سری ایکس رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید