امکان تجربه کامل فال آوت 1 روی پلتفرم های موبایل فراهم شد

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، بازی فال اوت 1 (Fallout 1) در سال 1997 برای کامپیوتر عرضه شد. این بازی اولین عنوان از این مجموعه بوده و موفقیت بسیار خوبی کسب کرد. فال اوت 1 با عناوین فال اوت امروزی تفاوت بسیار زیادی داشته و یک بازی نقش آفرینی کامل بود. عنوانی که به طرز جالبی آینده بشریت را نشان داد و یک ایده کاملاً تازه داشت.

امکان تجربه کامل فال آوت 1 روی پلتفرم های موبایل فراهم شد

حال انجمن حامیان فال اوت اعلام کردند که این بازی را به منبع باز (Open Source) تبدیل نموده اند. به این شکل که شما می توانید بازی فال اوت 1 را روی اندروید و آی او اس تجربه کنید. سازنده این بازی اعلام نموده که طراحی نو فال اوت روی پلتفرم موبایل تقریباً بدون نقص بوده و ایراد زیادی ندارد.

برای دسترسی به نسخه موبایل فال اوت 1 کاربران باید نسخه کامپیوتر را خریداری نموده باشند. در اصل سازندگان توانستند یک راه حل درون بازی پیدا نموده تا بدون مشکل فال اوت 1 را روی موبایل انتقال دهند. بحث اینجاست که به علت اینکه شما باید هزینه پرداخت کنید، بازی هکی نبوده و قانونی است. نکته اینجاست که فال اوت 1 قبل از بوجود آمدن بتسدا (Bethesda) ساخته شده و به همین علت سبک خاصی دارد.

شرکت ها اخیراً بسیار روی بحث نرم افزار حساس بوده و کوشش می نمایند که راه های تجربه متفاوت بازی را محدود نمایند. این در صورتی است که راه حل تجربه نو فال اوت باعث شده تا این بازی دوباره زنده شده و حتی هواداران بیشتری پیدا کند. به طور کلی عناوین فال اوت قبل از بتسدا سبک خاصی داشته و هواداران زیادی دارند. به همین علت افراد زیادی منتظر بازسازی این عناوین هستند. حال که بتسدا تصمیم این کار را ندارد، هواداران دست به کار شده و کوشش کردند تا این بازی را دوباره زنده نمایند.

البته گفتنی است که فال اوت یک نسخه موبایل به نام فال اوت شتلر (Fallout Shelter) دارد. این نسخه از بازی در سال 2015 برای موبایل عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. در حدی که بتسدا همچنان به پشتیبانی این بازی ادامه داده و یکی از عناوین استراتژی بسیار خوب روی پلتفرم موبایل است.

پلتفرم موبایل به شدت در حال رشد است و گیمینگ روی موبایل نیز موفقیت خوبی تا الان داشته است. شرکت های سازنده نیز کوشش می نمایند تا مجموعه های بزرگ خود را روی موبایل وارد نموده تا عایدی بیشتری داشته باشند. ندای وظیفه (Call of Duty)، پابجی (PUBG) و فورتنایت (Fortnite) از عناوینی هستند که با ورود به دنیای موبایل موفقیت بسیار خوبی کسب نموده و اثبات کردند که پلتفرم موبایل پتانسیل بسیار خوب دارد.

منبع: Gamedeveloper.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

29,000,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

13,280,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,200,560

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,958,140

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "امکان تجربه کامل فال آوت 1 روی پلتفرم های موبایل فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تجربه کامل فال آوت 1 روی پلتفرم های موبایل فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید