بازی استراتژی Humankind به کنسول ها می آید؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، کمپانی سگا به تازگی از عرضه بازی استراتژی Humankind روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی خبر داده است.

بازی استراتژی Humankind به کنسول ها می آید؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

استودیو Amplitude نزدیک به یک سال پیش، بازی استراتژی Humankind را برای رایانه های شخصی عرضه کرد. در این بازی که با الهام از سری Civilization، از گیم پلی منحصربه فرد خود برخوردار است، شما کل تاریخ بشریت را بازنویسی نموده و فرهنگ ها را با هم ترکیب خواهید کرد تا تمدنی بی نظیر بسازید. جالب است بدانید که بیش از 60 فرهنگ مختلف در این اثر گنجانده شده است.

از طرفی عنصر معروفیت یک مورد اساسی است. هر کار بزرگی که انجام داده و هر تصمیم اخلاقی که اتخاذ می کنید، هر نبردی که برنده می شوید، معروفیت شما را می سازد و تاثیری ماندگار بر دنیا بازی می گذارد. بازیکنی که بیشترین معروفیت را داشته باشد، برنده بازی خواهد بود. شما بعلاوه نقش رهبر جامعه خود را با ایجاد و شخصی سازی آواتار برعهده خواهید گرفت. از طرفی می توانید رهبر خود را ارتقا دهید تا قفل آیتم های تزئینی را باز کنید. آیتم هایی که می توانید در مسابقات چند نفره تا 8 بازیکن به افراد غریبه و یا دوستان خود نشان دهید.

بعلاوه هر نبرد در بازی مانند یک دور از یک بازی رومیزی نوبتی است و شما در نمایی از بالای نقشه استراتژی مناسب را انتخاب خواهید کرد. هر یک از واحدهای ارتش بسته به قابلیت هایشان، برای انجام کاری خاص مناسب هستند و از طرفی ساخت سلاح های خاص برای محاصره و اشغال شهرها لازم است. لازم به ذکر است که بازی در زمان عرضه با مشکلاتی روبرو بود اما توانست به جامعه بازیکنان قابل توجهی دست پیدا کند و حال با عرضه روی کنسول ها عملکرد بهتری پیدا خواهد نمود.

در این میان، دومین بسته الحاقی بازی با نام فرهنگ های آمریکای لاتین (Cultures of Latin America)، به همراه یک به روزرسانی رایگان با نام بولیوار، هم اکنون برای بازی منتشر شده است. بسته الحاقی ذکر شده شامل موسیقی های نو، رویدادهای داستانی، شش فرهنگ نو و غیره خواهد بود.

بازی Humankind در تاریخ 4 نوامبر 2022 (13 آبان 1401) روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلرهای منتشر شده از بسته الحاقی نو بازی و نسخه کنسولی آن را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی استراتژی Humankind به کنسول ها می آید؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استراتژی Humankind به کنسول ها می آید؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید