بازی نو سازندگان Patapon معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، به تازگی از دنباله معنوی بازی اکشن کلاسیک پاتاپون (Patapon) با عنوان راتاتان (Ratatan) رونمایی شده است.

بازی نو سازندگان Patapon معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

راتاتان به وسیله خالق پاتاپون، هیرویوکی کوتانی (Hiroyuki Kotani)، برای پلتفرم های نامشخصی در دست توسعه است. از طرفی موسیقی بازی به وسیله آهنگساز بازی پاتاپون، کیمی آداچی (Kemmei Adachi)، ساخته شده است. بودجه این بازی به وسیله پلتفرم کیک استارتر (Kickstarter) تأمین خواهد شد و کمپین آن قرار است از 31 جولای (27 تیر) آغاز گردد. جزئیات کمی از راتاتان در دسترس است، اما سازندگان بازی بیان نموده اند که بازی شامل عناصر سبک روگ لایک و بخش چند نفره برای حداکثر چهار بازیکن خواهد بود. کازوتو ساکاجیری (Kazuto Sakajiri)، تهیه نماینده بازی، می گوید:

هیرویوکی کوتانی که بازی های سری پاتاپون را طراحی نموده، گفته است که می خواهد تجربه ای شبیه به بازی های این مجموعه اما با عناصر نو ایجاد کند. او بعلاوه همکاری با سونی روی یک دنباله در آینده را رد نکرد.

لازم به ذکر است که پاتاپون که در ابتدا برای پلی استیشن پرتابل در سال 2007 منتشر شد، یک بازی اکشن پلتفرمر است که در آن بازیکنان ارتشی از چشم های زیبای انسان نما را فرماندهی می نمایند. این بازی دو دنباله روی کنسول ذکر شده دریافت کرد و دو بازی نخست این مجموعه با پشتیبانی از وضوح 4K روی پلی استیشن 4 بازسازی شدند. استودیوی پلی استیشن مستقر در توکیو یا همان Japan Studio که توسعه بازی های پاتاپون را رهبری می کرد، در سال 2021 تعطیل شد. با این حال، کوتانی بیان نموده که هیچ احساس بدی نسبت به کارفرمای سابق خود ندارد. او گفت:

در حال حاضر از تاریخ انتشار و پتلفرم های مقصد بازی راتاتان اطلاعاتی در دسترس نیست. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی نو سازندگان Patapon معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نو سازندگان Patapon معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید