مقایسه بنز CLK 280 کروک با خودروهای هم رده

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، یکی از آیتم های مهم و اساسی در هنگام خرید خودرو مقایسه آن با دیگر رقبای هم تراز از نظر ارزش ریالی است. برای خرید بنز سی ال کی 280 کروک (Mercedes Benz CLK 280 Convertible) نیز بهتر است قبل از هر اقدامی در مقام مقایسه برآیید و این خودرو را با دیگر هم قطاران خود مقایسه کنید تا در تصمیم گیری نهایی کاری سهل تر پیش روی شما باشد. در این مطلب به مقایسه بنز CLK 280 کروک با ب ام و کروک 325i و بعلاوه لکسوس IS300 کروک می پردازیم تا ببینیم بنز در برابر رقبای خود چه حرفی برای گفتن دارد.

مقایسه بنز CLK 280 کروک با خودروهای هم رده

مقایسه بنز CLK 280 کروک با ب ام و 325i کروک

ب ام و در سری 3 خود از کلاس سدان، هاچ بک، واگن و کروک خود رونمایی کرد. در مدل کروک این سری از خودروهای ب ام و آنچه بیش از هر چیز جلب توجه می نماید ظاهر ساده نمای کناری این مدل آلمانی است که در این زمینه با رقیب هموطن خود برابری می نماید. اما تنظیمات سخت افزاری این خودرو و بعلاوه سیستم تعلیق اسپرت سبب شده از این نظر یک سر و گردن از بنز CLK 280 کروک بالاتر باشد.

با مقایسه بنز CLK 280 کروک با ب ام و 325i کروک باید گفت که هر دو خودرو دارای 5 ستاره ایمنی هستند و در رتبه ای یکسان قرار می گیرند. فضای داخل کابین این مدل ب ام و نشاط بیشتری را در مقایسه با سی ال کی 280 به شما منتقل می نماید.

موتور توربو دوقلوی 3 لیتری ب ام و اما با توان فراوری 300 اسب بخار در کنار شتاب صفر تا 100 حدود 5 ثانیه ای سبب شده بالاتر از رقیب خود از شرکت بنز قرار گیرد. درست است که در مجموع این مدل از ب ام و در رتبه ای بالاتر در مقایسه با مدل مذکور بنز قرار می گیرد، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای خرید این سری کروک ب ام و باید هزینه ای بیشتر به نسبت بنز صرف کنید.

بیشتر بخوانید: مقایسه ب ام و 325i کروک با خودروهای هم رده

نمای پشتی مرسدس بنز CLK 280 کروک

مقایسه بنز CLK 280 کروک با لکسوس IS 300 کروک

لکسوس IS 300 کروک یا لکسوس ISC (حر ف C از ابتدای کلمه Convertible گرفته شده) یک خودروی کروک دو در با ظرفیت چهار سرنشین است که از سال 2008 وارد ایران شد.

آنچه مزیت رقابتی لکسوس به شمار میرودُ امنیت این برند خودروساز است که در این مدل نیز این امر رعایت شده. تعبیه 10 کیسه هوا سبب شده شما احساس امنیت بیشتری را در این خودرو در قیاس با رقیب آلمانی اش تجربه کنید.

با مقایسه بنز CLK 280 کروک با لکسوس IS300 کروک به این نتیجه می رسیم که داخل کابین این برند ژاپنی از هر نظر برتر از برند مذکور آلمانی هاست. یک طراحی دلربای مدرن حس دلچسبی از رانندگی را به شما القا می نماید. از دیگر سو، آنچه در طراحی نمای جانبی CLK 280 یک عیب بزرگ به شمار می رود در این مدل از لکسوس یک مزیت است، چرا که به کارگیری خطوط جسورانه بر روی در ها طراحی دلپذیری به آی اس 300 داده است.

رجحان آپشن ها در این مدل لکسوس کاملاً مشهود است. سیستم پیشگیری از برخورد و تصادف به انضمام تنظیم دوگانه دما در بخش جلو و عقب خودرو و بعلاوه سیستم صوتی مارک لوینسون و دارا بودن 12 بلندگو تنها بخشی از این رجحان هاست. آی اس 300 درست مانند رقیب آلمانی از موتوری 6 سیلندر و 3 لیتری برخوردار است. اما حداکثر سرعت درب ام و 270 کیلومتر بر ساعت است که حدود 55 کیلومتر سرتر از رقیب ژاپنی خود است.

نظر شما درباره این خودرو چیست؟ نظرات و تجربیات خودتان را به وسیله بخش دیدگاه ها با ما و سایر خوانندگان بلاگ وبلاگ کشتی گیران در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار

به "مقایسه بنز CLK 280 کروک با خودروهای هم رده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه بنز CLK 280 کروک با خودروهای هم رده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید