میانگین کیفیت هوای مرکز هم اکنون در شرایط پاک است

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، میانگین کیفیت هوای مرکز هم اکنون در شرایط پاک است.

میانگین کیفیت هوای مرکز هم اکنون در شرایط پاک است

وبلاگ کشتی گیران، - براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، میانگین کیفیت هوای مرکز هم اکنون در شرایط پاک است.

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبحگاه روز آدینه (24دی ماه) با توجه به تداوم ناپایداری جوی و پراکندگی آلاینده ها طی ساعات گذشته و کاهش تردد خودرو ها در روز تعطیل، کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده قابل قبول و پاک قرار خواهد گرفت.

کاهش تندی باد در طی روز پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد نمود. با عدم وزش باد مؤثر تا اواخر وقت آدینه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی تا حدودی بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد که سبب کاهش کیفیت هوا در منطقه ها پرتردد خواهد شد.

با حاکمیت جو نسبتاً آرام تا صبح روز شنبه (25دی ماه) همراه با افزایش تردد خودرو ها در نخستین روز هفته، بر مقدار غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و در منطقه ها پرتردد کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

افزایش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده ها را تسهیل خواهد نمود. وزش باد مؤثر و در بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید تا ساعات پایانی شنبه (25دی ماه) سبب کاهش غلظت ذرات معلق خواهد شد و انتظار می رود کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده قابل قبول قرار بگیرد.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 114 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین47 و کیفیت هوا در شرایط پاک است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "میانگین کیفیت هوای مرکز هم اکنون در شرایط پاک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میانگین کیفیت هوای مرکز هم اکنون در شرایط پاک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید