همه چیز درباره خرید و ست کردن جواهرات با لباس مجلسی زنانه

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، خرید سنگ های قیمتی و جواهرات می تواند یک فرآیند طاقت فرسا باشد اما شما می توانید با کمی تحقیق، این کار را برای خود راحت کنید. برای ست کردن جواهرات با لباس مجلسی خود، بهتر است که روی سبک، کیفیت و ظاهر آن تمرکز کنید. در ست کردن جواهرات با لباس باید به شخصیت و بودجه تان هم توجه کنید.

همه چیز درباره خرید و ست کردن جواهرات با لباس مجلسی زنانه

نکات مهم هنگام خرید جواهرات

از جمله نکات مهمی که هنگام خرید یک ست یا نیم ست جواهر یا حتی یک قطعه جواهر باید بدانید، آشنایی با انواع سنگ های قیمتی و انواع فلز به کار رفته در طراحی و ساخت جواهرات است. بعلاوه بهتر است بدانید که نوع فلز و سنگ های قیمتی به کار رفته بر روی قیمت ست جواهر تاثیر بسیار زیادی دارد.

انواع سنگ های قیمتی

در طراحی و ساخت جواهرات، انواع سنگ های قیمتی (Gemstones) به کار می رود. این سنگ ها می توانند طبیعی، ایجاد شده در آزمایشگاه یا بدلی باشند. در واقع چیزی که باعث مجذوب کنندهیت بیشتر جواهرآلات می گردد، سنگ های به کار رفته در آن هاست. بنابراین بهتر است برای یک خرید درست، با انواع سنگ های قیمتی آشنا شوید.

1. سنگ های قیمتی طبیعی

سنگ های قیمتی طبیعی از نقاط مختلف در سراسر دنیا استخراج می شوند. اغلب اوقات، رنگ و شفافیت سنگ های قیمتی مانند یاقوت و زمرد را می توان با عملیات حرارتی بهبود داد. نتیجه این کار معمولاً دائمی است. انواع دیگر عملیات ممکن است که نتیجه دائمی نداشته باشند، بنابراین همواره مهم است که از فروشنده در خصوص کیفیت سنگ قیمتی طبیعی سوال کنید.

بسیاری از جواهرسازان، سنگ های قیمتی را بر اساس ویژگی هایی مانند رنگ، شفافیت و درخشش درجه بندی می نمایند. برای الماس های بی رنگ یا سفید، بهتر است الماس هایی با گواهی GIA یا IGI بخرید که بر اساس برش، رنگ، شفافیت، قیراط و کیفیت های دیگر درجه بندی می شوند. درک کیفیت سنگ قیمتی طبیعی موردنظرتان به شما در تصمیم گیری بهتر هنگام خرید یاری می نماید. یک سنگ قیمتی طبیعی شفاف دارای گواهی AAA و کیفیت بالا است.

2. سنگ های قیمتی ایجاد شده در آزمایشگاه

سنگ های قیمتی ساخته شده یا فراوری شده در آزمایشگاه می توانند کیفیت های فیزیکی یکسانی داشته باشند و به احتمال زیاد شبیه سنگ های قیمتی طبیعی خواهند بود. با این حال، یک گوهرشناس با تجربه می تواند تفاوت های (حتی جزئی) بین یک سنگ قیمتی طبیعی و یک سنگ قیمتی ساخته شده در آزمایشگاه را به راحتی تشخیص دهد. البته باید بگوییم که سنگ های قیمتی آزمایشگاهی، ارزش و کمیابی یک سنگ قیمتی طبیعی را ندارند. شکل گیری سنگ های قیمتی طبیعی میلیاردها سال طول می کشد، در حالی که سنگ های قیمتی آزمایشگاهی بسته به نوع، وزن و قیراط آن ها، می توانند در عرض چند هفته شکل بگیرند.

3. سنگ های قیمتی بدلی

از مواد دیگر مانند شیشه نیز می توان برای ایجاد ظاهری شبیه به سنگ های قیمتی استفاده کرد. البته که این جایگزین های بدلی، ارزش و حتی گاهی اوقات مجذوب کنندهیت بصری سنگ های قیمتی طبیعی را نخواهند داشت. ما این گزینه را معمولا به کسانی توصیه می کنیم که بودجه کمی دارند و یا در بازار مد جواهرات سنگ قیمتی فعالیت می نمایند.

انواع فلز جواهرات

در ساخت پایه جواهرات که سنگ های قیمتی بر روی آن می نشیند، از فلزات گرانبهایی مانند طلا و پلاتین استفاده می شوند. به طور کلی، طلای 14 عیار و طلای 18 عیار فلزات ترجیحی برای اینکار هستند چون دارای ترکیب بهینه خلوص و دوام هستند. اگر عیار طلا زیر 14 باشد، ممکن است دوام یا زیبایی جواهر شما را تحت تاثیر قرار دهد. برای دستیابی به زیورآلات شفاف، با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست، ما طلای سفید، طلای زرد، رزگلد و پلاتین را پیشنهاد می کنیم.

  • طلای زرد: یک انتخاب کلاسیک و سنتی که درخشش طلایی گرمی را نشان می دهد.
  • طلای سفید: دارای درخشندگی نقره ای مایل به سفید است. طلای سفید با پلاتین تفاوت دارد و در واقع همان طلای زرد است که معمولاً با یک فلز دیگر مانند پالادیوم، روی، مس، نیکل، منگنز و نقره ترکیب می گردد و در نهایت برای استحکام و درخشندگی بیشتر با یک لایه رودیوم آبکاری می گردد.
  • طلای روسی: رزگلد یا طلای روس انتخابی منحصربه فرد است که رنگ صورتی متالیک دارد. در ساخت رزگلد از ترکیب فلز مس با طلا یا نقره استفاده می گردد.
  • پلاتین: یک فلز درجه یک که هم بادوام و هم متراکم است. این فلز سنگین تر است و برای حلقه های نامزدی و ازدواج انتخابی عالی است.

قیمت گذاری جواهرات با توجه به نوع فلز آن ها

تمام فلزات با بیشتر سنگ های قیمتی و الماس، زیبا به نظر می رسند. برای آغاز، ترکیب محبوب الماس با پلاتین را پیشنهاد می کنیم. اگر بودجه کمتری دارید، می توانید جواهری با طلای 14 عیار را انتخاب کنید که ارزان ترین گزینه ممکن است. در حالی که یک ست جواهر با پلاتین، گران ترین ست جواهر ممکن خواهد بود. قیمت ست جواهر بستگی به مقدار کمیاب بودن فلز به کار رفته در آن دارد.

ست جواهر 5 تا 25 میلیون تومانی؛ گزینه هایی مجذوب کننده برای هدایای مناسبتی

جواهرات می توانند هدیه ای عالی برای هر موقعیت و مناسبتی باشند، زیرا هدایایی با دوام و با ارزش هستند. هر جواهری می تواند برای هر نوع مناسبتی عالی باشد. بااین حال انواع مختلفی وجود دارد که برای مناسبت های خاص محبوب تر هستند. ما در ادامه چند قطعه جواهر موجود در وبلاگ کشتی گیران در بازه قیمتی 5 تا 25 میلیون تومان را به شما ارائه کردیم تا انتخاب را برای شما آسانتر کنیم!

1. سالگرد ازدواج

بسیاری از افراد به مناسبت ازدواج یا سالگرد ازدواج، ترجیح می دهند که یک ست جواهرات و الماس هدیه بدهند یا حتی هدیه بگیرند! دیگر هدایای محبوب برای سالگرد ازدواج، جواهرات با سنگ های قیمتی هستند مانند یک حلقه انگشتری که با سنگ های قیمتی تزئین شده باشد. اگرچه معمولا از هر نوع جواهراتی به عنوان هدیه استقبال می گردد، اما معمولا گردنبند یا گوشواره، گزینه های انتخابی به عنوان هدیه هستند. اینار که در پی یک جواهر منحصربه فرد برای همسر یا نامزد خود هستید، پیشنهاد می کنیم که جواهرات با سبک هالو که سبکی مدرن و محبوب هستند را امتحان کنید و مطمئن باشید که این هدیه ارزشمند موردپسند همسرتان قرار خواهد گرفت.

به عنوان هدیه ازدواج یا سالگرد ازدواج، ما انگشتر طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MR0476 طرح فلاور رولکس را به شما پیشنهاد می کنیم؛ یک انگشتر ظریف که با نگین های شفاف و براق خود، دل همسرتان را با خود همراه خواهد نمود. یک گزینه شیک و مجذوب کننده که مناسب ست کردن با هر نوع استایل برای هر موقعیتی است.

2. تولد

تولد یکی دیگر از فرصت های عالی برای هدیه دادن جواهرات است. آویز، گوشواره و انگشتر همگی از هدایای محبوب برای این مناسبت هستند. ایده خوبی است که ابتدا سنگ قیمتی موردعلاقه خود را انتخاب کنید. ما این سنگ های قیمتی محبوب را توصیه می کنیم: الماس، یاقوت کبود آبی و یاقوت قرمز. این سنگ های قیمتی می توانند هدیه ای به یادماندنی برای روزهای خاص باشند که جلوه ای پر زرق وبرق به شما می بخشند. هدایای محبوب دیگر جواهراتی هستند که با سنگ تولد فرد مطابقت دارند. این سنت از زمان های قدیم وجود داشته و تا به امروز مورد توجه مانده است. جایی که ماه تولد معین می کرد که کدام یک از سنگ های قیمتی ایده آل برای فرد است و برای صاحبش شانس و اقبال می آورد. گوشواره یا گردنبند یک انتخاب عالی برای نمایش سنگ تولد است.

نیم ست طلای 18 عیار زنانه جواهری سون مدل 0097 با سنگ های یاقوت کبود آبی رنگ خود، قطعا یک هدیه منحصر به فرد برای تولد فرد موردعلاقه تان خواهد بود. نکته مالی مهمی که در خصوص این محصول وجود دارد، عدم احتساب وزن نگین ها در وزن کلی کالا است. بعلاوه این نیم ست زیبا دارای شناسنامه است. این بیانگر اصالت این هدیه مجذوب کننده است.

3. هدیه مناسب برای نوزاد تازه متولد شده

بسیاری ترجیح می دهند که تولد یک کودک را با طلا یا جواهرات جشن بگیرند. جواهرات می توانند یادآوری احساسی از آن موقع گرانبها و خاص باشند. علاوه براین، انتخاب سنگ تولد کودک یک راه عالی برای ایجاد یک خاطره زیبا است. گوشواره هالو می تواند معنای خاصی داشته باشد. در این مناسبت، مهم است که قبل خرید جواهر با والدین و یا مادر کودک برای سبک موردنظرشان، مشورت کنید تا در نهایت چیزی را که دوست دارند بپوشند، برایشان تهیه کنید. پس حتما روی استایل و سلیقه آن ها تمرکز کنید.

چه به عنوان والدین و چه به عنوان پدربزرگ و مادربزرگ و یا کسی که نوزاد تازه متولد شده ی فامیل را بسیار دوست دارد، به دنیال یک هدیه عالی برای این کودک عزیز هستید، ما نیم ست طلا 18 عیار دخترانه مایا ماهک مدل MS0598 را به شما پیشنهاد می کنیم. این نیم ست جواهر از طلای 18 عیار با سنگ چشم زخم یک گزینه مجذوب کننده است.

4. روز ولنتاین

جواهرات روز ولنتاین می توانند روشی خاص برای جشن گرفتن عشق شما باشند. سنگ های قیمتی قرمز رنگ مانند یاقوت سرخ و گارنت هدایای سنتی هستند. ما بعلاوه توصیه می کنیم جواهراتی را تهیه کنید که دارای معنایی احساسی هستند. سبک هایی که نشان دهنده داستان عشق منحصربه فرد شما هستند. گوشواره ها نیز می توانند هدیه های خوبی باشند. همسر یا نامزدتان نه تنها می تواند آن را هر روز استفاده کند، بلکه به عنوان یک اکسسوری اصلی در کمد لباسش خواهد بود.

یک نیم ست جواهر مجذوب کننده برای هدیه به نامزدتان در روز عشق، نیم ست طلا 18 عیار زنانه جواهری سون مدل 0104 است. زنجیر گردنبند این ست از نوع حلقه ای و نقره ای رنگ و طول آن 42 سانتی متر است. قفلی زنجیر آن در عین محکم بودن به راحتی باز و بسته می گردد. نگین های این نیم ست جواهر از جنس اتم اتریش است. بعلاوه مرواریدهای آن از نوع پرورشی هستند. گوشواره های این نیم ست مدل میخی با محافظ پلاستیکی هستند.

5. روز مادر

کلید قلب هر مادری یک جواهر زیباست. پیدا کردن چیزی که منعکس نماینده سلیقه او باشد، چیزی که واقعاً برای او معنادار و ارزشمند است. یک گردنبند تک، نیم ست جواهر یا یک جفت گوشواره می توانند ایده های خوبی باشند. ما سبک های کلاسیک و جاودانه ای را توصیه می کنیم که مادرتان بتواند در هر مناسبت و موقعیتی از آن ها استفاده کند. پیشنهاد می کنیم که جواهراتی با سنگ های قیمتی که همرنگ با رنگ موردعلاقه مادرتان است، برای هدیه روز مادر انتخاب کنید. سنگ هایی مانند پریدوت سبز یا آمیتیست بنفش یا عقیق قرمز مناسب به نظر می رسند.

نیم ست طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MS0444 طرح شکوفه سیب و عقیق طبیعی، یک مدل کلاسیک و محبوب که مناسب مادر گرامی شما است.

5 روش عالی برای ست کردن جواهرات با لباس مجلسی زنانه

شاید بخواهید بدانید که چگونه زیورآلات را با لباس ست کنیم؟ یا قانون استفاده از زیورآلات چیست؟ یا شاید در پی یک ست گوشواره با لباس مجلسی محبوبتان باشید! در هر حال، در این بخش 5 استایل مجذوب کننده و منحصربه فرد با جواهرات کلاسیک و مدرن را به شما پیشنهاد می کنیم. تا با الگوبرداری از این ستایل ها در موقعیت ها و جشن های مختلف بیش از پیش بدرخشید.

1. ست جواهر عروس

اگر به عنوان عروس یا ساقدوش او در پی یک ست جواهر با طلای 18 عیار هستید، ما ست طلا 18 عیار زنانه مدل اتمی را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید پیراهن عروس دانتل خود را با یک ست جواهر زیبا بپوشید. این ترکیب مجذوب کننده و خیره نماینده، توجه هر مخاطبی را به خود جلب می نماید و در برترین شب زندگی تان به درخشش شما یاری می نماید.

2. ست جواهر با لباس قرمز

ست جواهرات یاقوت کبود با طلای 18 عیار به همراه یک پیراهن بلند قرمز زنانه از جنس ساتن ابریشم که بر روی آن، با نگین کار شده است، یک ترکیب عالی برای مهمانی شب است که ما آن را به شما پیشنهاد می کنیم. این یک پیشنهاد ویژه است. یک پیراهن جذب که سیلوئت اندام شما را به خوبی نشان می دهد.

3. ست جواهرات با لباس مشکی

انواع لباس زنانه مشکی رنگ را می توانید با هر نوع ست جواهر زنانه بپوشید. این قدرت رنگ مشکی است. ست کردن جواهرات زمرد با یک پیراهن مجلسی بلند زنانه، یک ترکیب فوق العاده است. در این استایل می توانید ترکیب النگو و دستبند جواهر را نیز امتحان کنید.

4. ست جواهر با پیراهن ماکسی زنانه

یک پیراهن ماکسی بلند زنانه را با یک ست جواهر نگین دار ست کنید. زنجیر بلند این ست بر روی سینه شما قرار می گیرد و به استایل شما ظرافت می بخشد.

5. ست جواهرات دخترانه

اگر به عنوان یک دختر جوان می خواهید بدانید که چگونه اکسسوری را با لباس ست کنید، ما به شما این ترکیب زیبا از جواهرات و لباس را برای یک جشن عروسی یا حتی تولد پیشنهاد می کنیم. بعلاوه می توانید ست گوشواره با لباس موردعلاقه تان را امتحان کنید.

سخن پایانی

خرید و داشتن جواهرات راهی عالی برای نشان دادن سبک و شخصیت شماست. داشتن مجموعه ای از جواهرات منحصربه فرد و با کیفیت بیانگر این است که چه کسی هستید. ما مفتخریم به شما یاری کنیم که خرید اولین مجموعه جواهرات خود را آغاز کنید یا بر تعداد آن ها بیافزایید.

منبع: withclarity

منبع: دیجیکالا مگ

به "همه چیز درباره خرید و ست کردن جواهرات با لباس مجلسی زنانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره خرید و ست کردن جواهرات با لباس مجلسی زنانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید