هواپیمای تجاری نو ایرباس مانند پرواز در سفینه فضایی است

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، در کنوانسیون و نمایشگاه حمل و نقل هوایی اروپا در ژنو سوئیس، شرکت هواپیمایی ایرباس جت (ACJ) طراحی نو کابین هارمونیک خود را برای هواپیماهای خصوصی نشان داد و این فراتر از تصورات دنیاست.

هواپیمای تجاری نو ایرباس مانند پرواز در سفینه فضایی است

سرپرست کمپانی طراحی می گوید: طراحی یک مفهوم بی خاتمه و ظریف است و ما جرات می کنیم که طرحی که به طور سنتی به عنوان طراحی کابین اعمال شده است را شکست دهیم،خلاقیت ما باید منحصر به فرد باشد تا بتواند نیازهای مشتریان ما را برآورده کند، همانگونه که یک میزبان مهمانان خود را در دنیا خود در سرتاسر دنیا می پذیرد.

بزرگترین هواپیمای دنیا روی باند پرواز

طراحی نو بر اساس طراحی هواپیما برای هواپیماهای ایرباس است. این سیستم کنترل زیست محیطی و بهبود نور را ارائه می دهد و بعلاوه یک طراحی پوسته کابین است که اتاق های بیشتری را برای مسافران به وجود می آورد

داخل ACJ نو منحنی ها و نیمه دایره ها جریان دارد، از یک ورودی بزرگ که با یک کمان هولوگرافی که جهت جهت هواپیما را در اطراف زمین نشان می دهد، به منطقه باز سفارشی شامل میزهای گرد و کلیدهای متمرکز برای برقراری ارتباط می پردازد.اینجا شاهد یک اتاق کنفرانس و ناهار خوری و یک میز شیب دار با 6 اتاق، یک کاناپه طولانی منحنی و یک حمام VIP خواهید بود.

پنج وسیله آلوده در اتاق های هتل | مسافرت می روید مراقب این وسایل باشید

در آن قسمت هواپیما، یک اتاق خواب اصلی با حمام اختصاصی، یک دفتر خصوصی و یک قسمت برای استراحت خدمه وجود دارد.

عقب هواپیما دارای چهار سوئیت های مهمان با فضای اداری خصوصی، مبل های سفری، تخت دو نفره و حمام اختصاصی با دوش می باشد. یک اتاق جداگانه در پشت برای کارمندان شخصی وجود دارد که دارای شش جایگاه کلاس تجاری، دستشویی است.

بنویت دیفورگ مدیر ACJ می گوید: پرواز های طولانی مدت برای کار تولیدی و اجتماعی و بعلاوه استراحت فراهم می گردد و کابین Harmony ACJ به خوبی طراحی شده است تا بتواند همه اینها را در یک پرواز بیاورد.

این داخلی نو Harmony برای یک نسخه از جت ACJ330neo طراحی شده است. مشتریان ایرباس بعلاوه می توانند خانه خود در آسمان را با توجه به سلیقه خودشان تزئین نمایند.

شما چند صد میلیون دلار باید صرفه جویی کنید، این تنها راه برای پرواز با این جت است.

بلیط مقرون به صرفه و هتل مقرون به صرفه از سراسر دنیا را به صورت آنلاین و با پایین ترین نرخ از سایت www.trip.ir خرید نمایید

پرواز از شانگهای تا لس آنجلس در پنج ساعت

منبع: Travel Leisure

منبع: تریپ

به "هواپیمای تجاری نو ایرباس مانند پرواز در سفینه فضایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمای تجاری نو ایرباس مانند پرواز در سفینه فضایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید