وزنه برداری قهرمانی دنیا، 6 حرکت صحیح وزنه بردار بانوی ایران در دسته 87 کیلوگرم؛ یوسفی رکورد ملی را ارتقا داد

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، فاطمه یوسفی به کار خود در گروه B دسته 87 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی دنیا با انجام 6 حرکت پیروز و رکورد 219 کیلوگرم سرانجام داد.

وزنه برداری قهرمانی دنیا، 6 حرکت صحیح وزنه بردار بانوی ایران در دسته 87 کیلوگرم؛ یوسفی رکورد ملی را ارتقا داد

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، مسابقات وزنه برداری قهرمانی دنیا امروز (25 آذر) نیز در تاشکند ازبکستان پیگیری شد و رقابت های گروه B دسته 87 کیلوگرم زنان به انجام رسید.

فاطمه یوسفی نماینده ایران در این پیکارها بود که سه حرکت صحیح را در یک ضرب به نام خود ثبت کرد و با رکورد 93 کیلوگرم به کار خود در یک ضرب گروه B انتها داد.

او در دوضرب ابتدا وزنه 115 کیلوگرم را بالای سر برد و سپس 121 کیلوگرم را مهار کرد. یوسفی با مهار وزنه 126 کیلوگرم ششمین حرکت پیروز را به نام خود ثبت کرد و بعد از وزنه برداران ونزوئلا و هند با رکورد های 135 و 127 کیلوگرم، در حرکت دوضرب با 126 کیلوگرم سوم شد.

او رکورد مجموع 219 کیلوگرم را در رقابت های گروه B این دسته قهرمانی دنیا به نام خود ثبت کرد و بعد از وزنه برداران ونزوئلا، هند و کانادا با رکوردهای 240، 229 و 224 در جایگاه چهارم نهاده شد.

فاطمه یوسفی پیروز شد در رقابت های امروز دسته به علاوه 87 کیلوگرم، رکورد ملی این دسته را در یکضرب شش کیلو، در دوضرب پنج کیلو و در مجموع 11 کیلو ارتقا دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وزنه برداری قهرمانی دنیا، 6 حرکت صحیح وزنه بردار بانوی ایران در دسته 87 کیلوگرم؛ یوسفی رکورد ملی را ارتقا داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری قهرمانی دنیا، 6 حرکت صحیح وزنه بردار بانوی ایران در دسته 87 کیلوگرم؛ یوسفی رکورد ملی را ارتقا داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید