چرا مهدی ترابی به تیم ملی دعوت می گردد؟

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، یکی از نکات عجیب تیم ملی در دوران دراگان اسکوچیچ، عدم اعتماد این مربی به مهدی ترابی بوده است. ستاره پرسپولیس معمولا سهم بسیار اندکی در مسابقات تیم ملی دارد و حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم زیاد فرصت حضور در میدان را پیدا نمی کند. شاید این اتفاق با توجه به تعدد وینگر های باکیفیت در تیم ملی توجیه پذیر باشد، اما انتظار می رود ترابی حداقل به عنوان بازیکن ذخیره فرصت بیشتری برای عرض اندام پیدا کند. جالب است که حتی با وجود مصدومیت وحید امیری، در همین بازی با الجزایر هم نوبت به ترابی نرسید و او جزو تعویضی های تیم ملی هم لقب نگرفت.

چرا مهدی ترابی به تیم ملی دعوت می گردد؟

همه این اتفاقات در حالی است که ترابی همچنان یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس به شمار می رود. او در لیگ بیست ویکم 11پاس گل داد و بعد از سعید صادقی که 14گل ساخته بود، عنوان بهترین پاسور فصل را از آن خودش کرد. ترابی 3گل هم به ثمر رساند و به علاوه نقش زیادی در طراحی و پی ریزی حرکات هجومی سرخپوشان داشت. مهدی ترابی اصالتا وینگر چپ است، اما نه تن ها توانایی بازی در پست مقابل را دارد، بلکه در پرسپولیس گاهی به عنوان هافبک پشت مهاجم هم به میدان رفته و از قضا خوش درخشیده است. در چنین شرایطی نیمکت نشینی او جای بحث دارد.

اسکوچیچ در حالی ترابی را به بازی نمی گیرد که نسبت به علی قلی زاده اعتقاد صددرصدی دارد. قلی زاده معمولا فیکس است و حتی به ندرت تعویض می گردد. شاید سطح فنی قلی زاده از ترابی بهتر باشد یا حداقل اسکوچیچ او را یک سر و گردن بالاتر ببیند، اما واقعا فاصله بین این دو سایپایی قدیمی در این حد هم نیست که یکی همواره بازی کند و دیگری هرگز به میدان نرود! شرایط ترابی در تیم ملی اعتراض پرسپولیسی ها را هم در پی آورده و آن ها می پرسند اگر این بازیکن جایی در اندیشه های اسکوچیچ ندارد، اصلا چرا دعوت می گردد؟

همشهری

منبع: فرارو

به "چرا مهدی ترابی به تیم ملی دعوت می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مهدی ترابی به تیم ملی دعوت می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید