کیا سراتو به آخر خط رسید ، خاتمه کار یک اسطوره

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، کیا K4، خودروی جدیدی که قرار است در 27 مارس در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی گردد، جایگزین سدان کامپکت این خودروساز یعنی سراتو خواهد شد. تیزرهای منتشر شده از این خودرو بسیار متفاوت از مدلی به نظر می رسد که در بعضی بازارها با نام سراتو به فروش می رسد.

کیا سراتو به آخر خط رسید ، خاتمه کار یک اسطوره

امیرمسعود عابدین: کیا K4 مدل 2025، بعضی از نشانه های ظاهری مدل K3 معرفی شده در آگوست 2023 را به اشتراک می گذارد. K3 از K4 کوچکتر بوده و به عنوان جایگزین ریو شناخته می گردد.

اطلاعات بیشتر درباره کیا K3 در مقاله با ریو سایپا خاطره دارید؟ تازهترین مدل این ماشین شگفت انگیز را ببینید! /عکس وجود دارد.

طراحی کیا K4 با توجه به آنچه در تیزرها می بینیم، بسیار متفاوت از مدل سراتو به نظر می رسد. طراحی چراغ ها مانند K3 و K5، کشیده شده و اکنون دارای خطوط عمودی نیز هستند. ستون عقب عجیب و غریبی که در تصاویر جاسوسی و رندرها وجود داشت، اکنون تایید شده است.

دستگیره درهای عقب دیگر جایی که قرار است باشند نیستند و در بخش پایه ستون پنهان شده اند. طراحی دنباله شیشه درب عقب هم عجیب و متمایز به نظر می رسد. مطمئناً این یک رویکرد طراحی غیر متعارف است، اما جای تعجب نیست، چرا که کیا اخیراً در سبک طراحی خود جسورانه عمل نموده است.

K4 تازه بزرگتر از مدل سراتو یا فورته ای که قرار است جایگزین گردد، به نظر می رسد. سدان های کیا اخیرا دستخوش تغییراتی در نامگذاری خود شده اند. مدل فعلی K5 قبلاً اپتیما نام داشت، در حالی که کادنزا به K7 تبدیل شد و سپس با K8 جایگزین شد. مدل استینگر که یک لیفت بک بود نیز از بین رفته است.

این سدان آینده احتمالاً رقیب هیوندای النترا خواهد بود که در اواسط سال 2023 پیروز عمل کرد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ کشتی گیران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "کیا سراتو به آخر خط رسید ، خاتمه کار یک اسطوره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا سراتو به آخر خط رسید ، خاتمه کار یک اسطوره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید