3110 تخت به ظرفیت اقامتی آذربایجان شرقی افزوده می شود

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، از افزایش 3110 تخت با تکمیل 9 هتل 4 و 5 ستاره در حال ساخت در آذربایجان شرقی خبر داد.

3110 تخت به ظرفیت اقامتی آذربایجان شرقی افزوده می شود

به گزارش وبلاگ کشتی گیران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار گفت: با توجه به لزوم رفع نیازها و ارتقای رضایت گردشگران در استان و با تلاش معاونت سرمایه گذاری اداره کل، جذب سرمایه گذار در زمینه احداث هتل های چندستاره در دستور کار قرار گرفته است؛ به طوری که در سال جاری شاهد اجرای 9 پروژه فعال سرمایه­ گذاری هتل های 4 و 5 ستاره در چهار شهرستان استان هستیم.

آبدار اضافه نمود: اضافه نمود: با اتمام مراحل ساخت این هتل ها با ظرفیت 961 اتاق، مجموعا 3110 تخت به ظرفیت اقامتی آذربایجان شرقی اضافه نموده خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره بر اینکه حجم سرمایه گذاری اجرا شده در این هشت پروژه قریب به 16هزارمیلیارد ریال است، ادامه داد: با سرمایه گذاری اجرا شده از سوی سرمایه گذاران و آغاز به فعالیت مجتمع های یادشده، برای قریب به 2هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

او در پایان گفت: از میان این 9 هتل، سه هتل 4 ستاره در تبریز، یک هتل 4 ستاره نیز در هر یک از شهرستان های جلفا و بناب و همچنین دو هتل 5 ستاره در تبریز و یک هتل پنج ستاره در هر یک از شهرستان های شبستر و جلفا در حال احداث است و این اقدامات فرصت مناسبی، جهت توسعه امکانات زیرساختی و ارتقای سطح کیفی گردشگری خواهد بود.

منبع: میراث آریا

به "3110 تخت به ظرفیت اقامتی آذربایجان شرقی افزوده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3110 تخت به ظرفیت اقامتی آذربایجان شرقی افزوده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید