آیپد پرو 11 اینچ 2022 ممکن است نمایشگر Mini-LED داشته باشد

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، با وجود اینکه اپل از نمایشگر با تکنولوژی Mini-LED تنها در آیپد پرو 12.9 اینچ استفاده نموده است، اما به نظر می رسد که این شرکت می خواهد تا در سال آینده از نمایشگر با این تکنولوژی در نسل نو آیپد پرو 11 اینچ هم استفاده کند.

آیپد پرو 11 اینچ 2022 ممکن است نمایشگر Mini-LED داشته باشد

این اطلاعات تازه که به وسیله تحلیلگر مشهور محصولات اپل، مینگ چی کو، منتشر شده اند، نشان می دهند که علاوه بر عرضه مک بوک ایر با نمایشگر Mini-LED در سال آینده، اپل می خواهد تا از نمایشگر با این تکنولوژی در آیپد پرو 11 و 12.9 اینچ هم استفاده کند.

همان گونه که می دانید اپل در ماه آوریل (فروردین) از نسل تازه آیپد پرو 12.9 اینچ با نمایشگر Mini-LED رونمایی کرد. با وجود رخ دادن این اتفاق و رونمایی از آیپد پرو 12.9 اینچ با نمایشگر Mini-LED، نسخه 11 اینچ آیپد پرو بدون رخ دادن تغییری در تکنولوژی نمایشگر و با همان نمایشگر LCD رونمایی شد.

با وجود اینکه اپل به تازگی از نسل تازه آیپد پرو 11 و 12.9 اینچ رونمایی نموده است، اما تا به امروز اطلاعات مختلفی درباره نسل بعدی این تبلت ها منتشر شده اند. گزارش منتشر شده به وسیله بلومبرگ نشان می دهد که اپل در حال آنالیز استفاده از شیشه به جای آلومینیوم در قسمت پشتی آیپد پرو است.

انجام این کار و جایگزین کردن آلومینیوم با شیشه در قسمت پشتی آیپد باعث می گردد که بتوان این تبلت را با استفاده از شارژر های بی سیم شارژ کرد. علاوه بر این، تحلیلگر نشریه بلومبرگ، Mark Gurman، گزارش داده است که اپل در حال آنالیز ساخت آیپد با نمایشگری بزرگتر از 12.9 اینچ است. با این وجود باید گفت که احتمال اینکه اپل به زودی از این آیپد رونمایی کند بسیار کم است.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیپد پرو 11 اینچ 2022 ممکن است نمایشگر Mini-LED داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد پرو 11 اینچ 2022 ممکن است نمایشگر Mini-LED داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید