خبرنگاران معاون راهداری : سیلاب راه 10 روستای جنوب کرمان را بست

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، جیرفت - خبرنگاران - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از بسته شدن راه ارتباطی 10 روستا به وسیله سیلاب در این منطقه اطلاع داد.

خبرنگاران معاون راهداری : سیلاب راه 10 روستای جنوب کرمان را بست

به گزارش وبلاگ کشتی گیران ، مجتبی رئیسی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها گفت: محورهای ارتباطی خسارت دیده سیلاب منطقه جنوب کرمان شامل شهرستان های قلعه گنج و فاریاب و رودبار جنوب است.

وی ادامه داد: ناپایداری های جوی و بارش باران طی 2 روز گذشته خسارت های به بخش های زیرساختی محورهای جنوب کرمان وارد نموده است.

معاون راهداری جنوب کرمان با بیان اینکه بارش شدید باران در شهرستان قلعه گنج 10 محور روستایی را بسته است، گفت: سیلاب بعلاوه به دیگر محورهایی ارتباطی این شهرستان هم خسارت های وارد نموده است.

وی از تخریب 2 دستگاه آبنما در محور قلعه گنج -رمشک اطلاع داد و گفت: تخریب این آب نماها در محدوده صولان سبب شد تا تردد در این محور برای ساعاتی متوقف گردد.

وی از بازسازی موقتی این نقاط آسیب دیده به وسیله عوامل راهداری اطلاع داد و گفت: با فروکش کردن سیلاب عملیات بازگشایی و تیغ زنی محورهای ارتباطی مسدود شده به وسیله دستگاه های راهداری شروع می گردد.

رئیسی با بیان اینکه پنج دستگاه آبنما در محورهای شهرستان فاریاب و رودبار جنوب(محور زهکلوت- دلگان) تخریب شد، از شروع عملیات بازسازی و بازگشایی سه آبنمای خسارت دیده در محور زهکلوت به وسیله عوامل راهداری طی صبح امروز اطلاع داد.

وی ادامه داد: عملیات بازگشایی این محورها به انتها رسیده و هم اکنون تردد در این محور جریان دارد.

معاون راهداری جنوب کرمان از اعزام راهداران به منطقه ها خسارت دیده و سیل خیز این منطقه اطلاع داد و گفت: با توجه به ادامه ناپایداری ها تا سه شنبه احتمال بروز سیلاب و خسارت به راه ها و ابنیه فنی وجود دارد.

وی گفت: رانندگان با توجه به لغزنده بودن جاده با سرعت مطمئنه حرکت نمایند.

جنوب کرمان از هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر تشکیل شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معاون راهداری : سیلاب راه 10 روستای جنوب کرمان را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون راهداری : سیلاب راه 10 روستای جنوب کرمان را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید