رونمایی زودهنگام گوشی پرچمدار OnePlus 10 Pro

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، انتظار می رود شرکت OnePlus، گوشی هوشمند پرچمدار آینده OnePlus 10 Pro را کمی زودتر از جدول زمانی اعلام شده عرضه کند. این عرضه زودهنگام به این علت روی می دهد که این شرکت چینی، ارائه گوشی هوشمند 9T خود در امسال میلادی را لغو نموده است.

رونمایی زودهنگام گوشی پرچمدار OnePlus 10 Pro

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، یک منبع مطلع به وسیله توییتی افشا نموده است که شرکت OnePlus بنا دارد در 5 ژانویه 2022 (15 دی ماه 1400) میزبان یک رویداد راه اندازی در لاس وگاس باشد. در این روز بعلاوه نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) آغاز به کار می نماید. می توان نتیجه گرفت که این شرکت در پی رونمایی از گوشی هوشمند OnePlus 10 Pro خود در این رویداد است.

در حال حاضر، معین نیست که آیا شرکت OnePlus میخواهد از هر دو گوشی OnePlus 10 و OnePlus 10 Pro رونمایی کند یا تنها یک دستگاه معرفی خواهد شد. اگر طبق پیش بینی ها رویداد راه اندازی در ایالات متحده برگزار گردد، این احتمال وجود دارد که این رونمایی، یک رونمایی جهانی باشد و برخلاف گذشته محدود به بازار چین نگردد. پیش از این گزارش شده بود که قرار است سری OnePlus 10 در ماه ژانویه در چین عرضه گردد و عرضه جهانی آن در ماه مارس یا آوریل 2022 باشد.

در تصویر فاش شده اشاره ای به نام گوشی های هوشمند OnePlus 10 یا OnePlus 10 Pro وجود ندارد، بنابراین این احتمال نیز وجود دارد که شرکت OnePlus قصد داشته باشد به جای گوشی های پرچمدار خود از محصول دیگری رونمایی کند. بنابراین، باید منتظر اطلاعات بیشتر از افشاگر ها یا اعلامیه های رسمی از سوی این برند باشیم.

پیش از این، شرکت OnePlus هیچ وقت گوشی های هوشمند خود را در نمایشگاه CES عرضه ننموده بود. تنها دستگاهی که این شرکت در نمایشگاه CES رونمایی کرد، یک تلفن هوشمند در سال 2020 بود. اما با توجه به تغییراتی که اخیرا این شرکت در شیوه تجارت خود ایجاد نموده است، دور از فکر نیست که این بار استراتژی متفاوتی را امتحان کند.

قبلا رسما اعلام شده بود که گوشی OnePlus 10 Pro با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 عرضه می گردد. گوشی های Moto Edge X30 و Xiaomi 12 که قرار است در ماه جاری میلادی عرضه شوند نیز از همین پردازنده استفاده می نمایند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی OnePlus 10 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی منحنی Quad HD+ AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و یک سوراخ پانچ خواهد بود. بعلاوه انتظار می رود این گوشی تا 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 داشته باشد.

بر طبق اطلاعات فاش شده در خصوص دوربین، گوشی OnePlus 10 Pro دارای دوربین سه گانه برند Hasselblad در پشت است. این مجموعه دوربین شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی عریض، یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی است. در پنل جلویی دستگاه نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و تماس ویدیویی ارائه شده است.

گفته می گردد این گوشی از جدیدترین سیستم عامل اندروید 12 با OxygenOS 12 بهره می برد. انرژی مورد احتیاج آن از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 125 واتی تامین می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "رونمایی زودهنگام گوشی پرچمدار OnePlus 10 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی زودهنگام گوشی پرچمدار OnePlus 10 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید