سردر بوستان کوهسار را شما طراحی کنید

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 5 با دعوت از عموم مردم و طراحان برجسته سه شاخصه مهم را برای طرح سردر ورودی بوستان کوهسار برشمرد و اذعان داشت: این طرح باید متناسب با هویت بوستان کوهسار، متناسب با معماری ایرانی و اسلامی و مقاوم و سازگار با محیط زیست باشد.

سردر بوستان کوهسار را شما طراحی کنید

به گزارش خبرگزاری وبلاگ کشتی گیران از تهران، محمود کلهری شهردار منطقه 5 با بیان اینکه در بوستان کوهسار ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری وجود دارد و می گردد به خوبی از آن استفاده کرد گفت:چندی پیش توافقی با سازمان منابع طبیعی امضا شد که بهره برداری سی ساله از بوستان کوهسار به شهرداری منطقه 5 واگذار شد و طرح گردشگری کوهسار هم مصوبه شورای عالی شهرسازی را دارد.

وی با تاکید بر اینکه کوهسار می تواند به یک قطب گردشگری تبدیل گردد گفت: قصد داریم این مجموعه را به طور کامل در اختیار بخش خصوصی بگذاریم و در این راستا از هنرمندان، طراحان، علاقمندان و... برای طراحی سر در این بوستان دعوت می کنیم تا طرح های خود را برای ما ارسال کنند.

کلهری سه شاخصه مهم را برای طرح سردر ورودی بوستان کوهسار برشمرد و اذعان داشت: این طرح باید متناسب با هویت بوستان کوهسار،متناسب با معماری ایرانی و اسلامی و مقاوم و سازگار با محیط زیست باشد.

شهردار منطقه 5 با بیان اینکه جایزه 10 میلیون تومانی برای طرح برگزیده در نظر گرفته شده تاکید کرد:در این طرح که تهیه ماکت هم برای آن بلامانع است باید نوع متریال قابل استفاده معین گردد، سازه به ارتفاع حداقل 4 متر طراحی گردد و برای ورودی های مختلف قابل استفاده باشد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تهیه فایل 3dmax برای نمایه طرح ضروری است خاطر نشان کرد:شرکت در این فراخوان برای افراد آماتور و حرفه ای از جمله شرکت ها بلامانع است.علاقمندان می توانند از 14 تیر تا 14 مرداد آثار خود را به دبیرخانه فراخوان در روابط عمومی شهرداری منطقه 5 یا نشانی t.me/media5tehran ارسال کنند.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "سردر بوستان کوهسار را شما طراحی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردر بوستان کوهسار را شما طراحی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید