ماجرای شایعه جدایی مهدی پاکدل از همسرش

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، جدایی مهدی پاکدل از همسرش رعنا آزادی ور، ادعایی است که بعضی رسانه ها در طول 24 ساعت اخیر مطرح نموده اند. البته این ادعا به شبکه های اجتماعی نیز کشیده شده و بعضی کاربران با استفاده از یک عکس مدعی هستند که او از همسر دوم اش طلاق گرفته و بار دیگر ازدواج نموده است.

ماجرای شایعه جدایی مهدی پاکدل از همسرش

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، مهدی پاکدل هنوز به این ادعای جنجالی واکنشی نشان نداده است. اما آنالیز ما نشان می دهد که این تصویر مربوط به سکانسی از مجموعه هم گناه است که اواخر اسفند سال 98 از پلتفرم های نمایش خانگی منتشر شد.

در واقع مهدی پاکدل در این سریال کوشش می نماید تا از ازدواج یک دختر نوجوان با مردی مسن جلوگیری کند. ازدواجی که به اجبار عموی این دختر نوجوان در حال شکل گرفتن است و پاکدل کوشش می نماید تا مانع از این ازدواج گردد. در نهایت مهدی پاکدل ازدواج با دختر نوجوان را پیش می کشد تا او و برادرش را از خانه عمو به عنوان فردی بد سرپرست دور کند.

در مقابل، اما دختر نوجوان این مسئله را جدی می گیرد و عاشق مهدی پاکدل می گردد، این در حالی است که پاکدل تنها قصد نجات دادن دختر نوجوان و برادرش را دارد. در ادامه نیز قصه وارد کش و قوس هایی می گردد که تماشا آن خالی از لطف نیست.

منبع: فرارو

به "ماجرای شایعه جدایی مهدی پاکدل از همسرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای شایعه جدایی مهدی پاکدل از همسرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید