ماجرای پست اینستاگرامی خبرساز کریم باقری

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، خبرنگاران- روز گذشته کریم باقری دستیار یحیی گل محمدی در باشگاه پرسپولیس که پیش از این در زلزله تبریز نیز نقشی پررنگ برای جمع آوری یاری های مردمی ایفا نموده بود، با انتشار یک پست اینستاگرامی سعی کرد سهمش برای یاری به مردم خوی را هم ایفا نماید.

ماجرای پست اینستاگرامی خبرساز کریم باقری

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، به همین علت او در پستی اینستاگرامی نوشت: مردم عزیز، هم اکنون خوی به یاری ما احتیاج دارد، مانند همواره در کنار هم باشیم. کریم باقری سپس پای این پست شماره حسابی قرار داد تا مردم یاری های مالی را به آن واریز نمایند.

با این حال طولی نکشید که کریم باقری در پستی اینستاگرامی از مسدود شدن حساب بانکی اش اطلاع داد. در واقع کمتر از دو ساعت پس از آن که کریم باقری شماره حساب بانکی خود را برای جمع آوری یاری های مردمی به زلزله زدگان خوی گفت، حساب بانکی او مسدود شد تا اقدام کریم برای یاری کردن به مردم خوی در این مرحله متوقف گردد.

کریم باقری به تازگی با انتشار پستی دیگر درباره این اتفاق شرح داد و نوشت: سلام به هم میهنان عزیز. طی درخواست های زیادی از طرف دوستان و آشنایان جهت ابراز همدردی به وسیله یاری های نقدی و بشردوستانه طبق سوابق بنده در این زمینه ها، خود تصمیم گرفتم مسئولیت این کار را بر عهده بگیرم تا طبق روال همواره کوشش کنیم شاید مقداری از فشار و رنج مردم را کاهش دهیم. روز سه شنبه صبح در اینستاگرام شماره حسابی در اختیار گذاشتم، ولی چند ساعت بعد حساب مسدود و غیر فعال شد. خواستم بدین وسیله از تمام کسانی که پیروز به واریز یاری های نقدی شده اند و کسانی که با وجود کوشش های مکرر پیروز نشدند، تشکر و قدردانی کنم. بنده تمام و کمال یاری های شما عزیزان را هر چند کم، ولی مطمئنا حلال و پر برکت را به دست مردم مصیبت زده خوی خواهم رساند. امید بود یاری های شایانی به دست هم میهنان برسد، ولی خدا گواه است که دستمان بسته است.

منبع: فرارو

به "ماجرای پست اینستاگرامی خبرساز کریم باقری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای پست اینستاگرامی خبرساز کریم باقری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید