مجموعه کتاب های مصور شرکت لگو، محبوب ترین اسباب بازی بچه ها

به گزارش وبلاگ کشتی گیران به نقل از بریک فاناتیکس، شرکت دانمارکی گروه لگو اعلام نموده است که در سال 2022 کتاب مصور این گروه با همکاری شرکت های تفریح اسکای باند و انتشارات کودک آمیت این کشور روانه بازار دنیا می گردد. این سری از مجموعه کتاب های مصور با الهام از اسباب بازی مشهور لگو نوشته و طراحی شده است.

مجموعه کتاب های مصور شرکت لگو، محبوب ترین اسباب بازی بچه ها

شرکت لگو که خط فراوری اسباب بازی های پلاستیکی لگو را در اختیار دارد، شرکت خصوصی دانمارکی است که دفتر مرکزی اش در شهر بیلاند (Billund) دانمارک واقع شده است و تاریخچه اش به سال 1932 باز می گردد. در سال 2016 این شرکت به عایدی 2.4 میلیارد دلار رسید و پرعایدیترین شرکت اسباب بازی سازی دنیا محسوب می گردد. این کمپانی محصولات فرهنگی و هنری و بازی های کامپیوتری را هم عرضه می نماید.

شان مک کیویکس معاون این شرکت و مسئول انتشارات آمیت می گوید مجموعه کتاب های مصور لگو یکی از اهداف شرکت بود و من خودم به اسم یکی از هواداران بازی های لگو چاپ این کتاب را افتخاری برای خود می دانم.

به گفته این مدیر شرکت دانمارکی هرکدام از جلدهای کتاب مربوط به بخشی از بازی های لگو می گردد و قرار است با مخاطب کودک و نوجوان وارد بازار دنیای گردد.

این برند در سال 2015 طبق شاخص موسسه برند فاینانس (Brand Finance)، با پشت سر گذاشتن برند فراری (Ferrari) صندلی قدرتمند ترین برند دنیا را از آن خود نمود. در 2 فهرست 10 برند قدرتمند دنیا که در سال 2017 از سوی برند فاینانس و فوربز (Forbes) منتشر شده، لگو به اسم قوی ترین برند دنیا شناخته شد.

شرکت لگو، در هر ثانیه، 1140 قطعه می سازد و به طول سالانه، 36 میلیارد قطعه درست می نماید. در بسیاری از کشورها مثل آلمان، لگو اولین اسباب بازی بچه ها محسوب می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مجموعه کتاب های مصور شرکت لگو، محبوب ترین اسباب بازی بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه کتاب های مصور شرکت لگو، محبوب ترین اسباب بازی بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید