نمایشگاه تابستانی سفر و تعطیلات سرانجام یافت

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، نمایشگاه تابستانی سفر و تعطیلات که روز چهارشنبه 20 خرداد ماه آغار شده بود دیروز، آدینه 22 خرداد به کار خود خاتمه داد. در این نمایشگاه شرکت های مختلف وابسته به حوزه گردشگری و سفر دور هم گرد آمدند تا به معرفی دست آوردها و فعالیت هایشان بپردازند.

نمایشگاه تابستانی سفر و تعطیلات سرانجام یافت

وبلاگ کشتی گیران در این نمایشگاه با فضایی متفاوت میزبان مخاطبان و همسفرانش بود، فضایی گرم و صمیمی. سعی ما بر آن بود تا با طراحی فضایی صمیمی، فرصتی برای ارتباط نزدیک با مخاطبین و همسفران مان ایجاد کنیم. هدف اصلی وبلاگ کشتی گیران از شرکت در این نمایشگاه کوشش برای آشناسازی بازدیدکنندگان با حیطه سفرهای طبیعت گردی و حفاظت از محیط زیست بود که با توجه به نظرات مخاطبین، به نظر می رسد در حد توان مان در نیل به این هدف پیروز بوده ایم.

در این نمایشگاه، وبلاگ کشتی گیران در راستای جامه عمل پوشاندن به اهداف محیط زیستی و بعلاوه صرفه جویی در وقت و منابع، از چاپ و تکثیر پوستر، تراکت و توضیحات کاغذی خودداری نمود و سعی داشت تا کلیه مراجعین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت، سفرها و... به وب سایت وبلاگ کشتی گیران ارجاع داده شوند.

پیشنهادات سازنده و همراهی بازدیدکنندگان، همسفران قدیمی و همکاران از حضور در غرفه وبلاگ کشتی گیران و اطلاعات دریافت شده، هر ساعت انگیزه مان را برای حضور بیشتر کرد؛ به طوری که در ساعات آخر نمایشگاه، همگی غمگین بودیم از رو به اتمام بودن ساعات دوست داشتنی همنشینی با همراهان.

در آخرین روز نمایشگاه، مدیران شرکت های وبلاگ کشتی گیران، کلوت و اسپیلت پس از حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه های مختلف، لحظاتی را در کنار هم به تبادل نظر نشستند. نشستی که منجر به ایجاد فضایی گرم و صمیمی در میان کارکنان شرکت های مذکور شد. حاصل این نشست کوتاه، علاوه بر گپ و گفت در خصوص بعضی مسائل مشترک، عکس هایی شد به یادگار تا همیشه به یادمان بیاورد که رقابت سالم، می تواند به رفاقت منجر گردد.

از راست به چپ: آقایان شادفر (وبلاگ کشتی گیران)، روحانی (کلوت)، عقدایی و صالحی (اسپیلت)

مدیران و همکاران شرکت های رقیب اما رفیق در کنار هم (وبلاگ کشتی گیران، کلوت و اسپیلت)

و در آخر، قدردان و شادمانیم از حضور گرم تان و از هم اکنون دلتنگ ملاقات دوباره.

از اینکه ما را با ارائه نظرات، پیشنهادات و نقدها خود کمک می کنید سپاسگزاریم. امیدواریم که در فرصت های بعدی، با هدایت های شما میزبانی شایسته تر باشیم.

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ کشتی گیران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "نمایشگاه تابستانی سفر و تعطیلات سرانجام یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه تابستانی سفر و تعطیلات سرانجام یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید