اتصال 36 روستای خراسان جنوبی به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، خبرنگاران/خراسان جنوبی پروژه اتصال 36 روستای استان خراسان جنوبی به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

اتصال 36 روستای خراسان جنوبی به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی، امروز یکشنبه 3 بهمن در آیین افتتاح متمرکز اتصال هزار روستای کشور به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت گفت: این روستاها با احداث یا ارتقای 28 سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات، از خدمات مبتنی بر این شبکه برخوردار شده اند.

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، مصطفی بهی اضافه کرد: 450 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همکاری اپراتورها برای اتصال این تعداد روستا به شبکه ملی اطلاعات هزینه شده است.

وی بیان نمود: اجرای این سایت ها جمعیتی بالغ بر پنج هزار خانوار روستایی شامل 16 هزار و 500 نفر را از اینترنت پرسرعت بهره مند نموده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: طبق برنامه ریزی اجرا شده، اتصال بقیه روستاهای بالای 20 خانوار استان تا انتها سال 1401 به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت در دستور کار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اتصال 36 روستای خراسان جنوبی به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال 36 روستای خراسان جنوبی به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید