بازی Dune: Space Wars در سبک استراتژی برای کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، سازنده این بازی شیرو گیمز (Shiro Games) و ناشر آن فانکام (Funcom) هستند. بازی دون: جنگ های فضایی (Dune: Space Wars) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد. بعلاوه دسترسی زودرس به آن نیز در سال 2022 خواهد بود.

بازی Dune: Space Wars در سبک استراتژی برای کامپیوتر معرفی گردید

بازی تازه دون به سبک استراتژی هم زمان است. شیرو گیمز که سازنده این بازی است در گذشته بازی نورثگارد را ساخته که به وسیله منتقدان تحسین شده است. در این بازی شما باید فرقه خود را رهبری کنید و به مبارزه بروید. هدف اصلی شما کنترل کردن آراکیس (Arrakis) است.

در دنیای دون مهم ترین ماده ادویه (Spice) است. این ماده طول عمر را زیاد می نماید، آگاهی را افزایش می دهد و سفر در میان ستارگان را ممکن می نماید. شما داستان خود را در بازی استراتژی دون خواهید ساخت و می توانید از خاندان موجود یکی را انتخاب کنید. در این بازی آتریدیس (Atreides) و هارکونن (Harkonnen) به همراه دیگران حضور دارند.

شما باید وجود کرم ها را در نظر داشته باشید. پس منطقه خود را به گونه ای بسازید که این موجودات غول پیکر نتوانند به آن حمله نمایند. از طرفی می توانید از این کرم ها برای از بین بردن دشمنان بهره ببرید. همینطور اینکه روش کلاسیک مبارزه عادی نیز وجود دارد و شما می توانید به دشمنان حمله کنید تا کنترل منابع ادویه را در دست بگیرید.

آزادی عمل شما در بازی استراتژی دون بسیار زیاد است. به حدی که جهت را خودتان مشخص می کنید، داستان را خودتان به پیش می برید و تمامی اتفاقات بر اساس تصمیم های شما خواهد افتاد.

دنیای دون یکی از تأثیرگذارترین دنیاها در میان نمونه های فانتزی و علمی تخیلی است. به حدی که بسیاری از فیلم های علمی تخیلی (مثل جنگ ستارگان) از آن الگو گرفته اند. نبود یک بازی خوب از این دنیای هیجان انگیز حس می شد. حال با عرضه این بازی تازه امیدواریم تا بتوانیم یک تجربه خود در دنیای دون و آراکیس داشته باشیم. همینطور اینکه با عرضه دسترسی زودرس از سال 2022 پیشرفت ساخت بازی استراتژی دون بر اساس نظر کاربران خواهد بود.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Dune: Space Wars در سبک استراتژی برای کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Dune: Space Wars در سبک استراتژی برای کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید