بیمارستان ها موظف به تامین مولد های اضطراری هستند

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، رجبی مشهدی گفت: بیمارستان یا هر مرکز حساس دیگری که نیاز حیاتی به برق دارد، موظف به احداث مولد های اضطراری است البته مراکز درمانی هیچگاه در اولویت قطع برق قرار نمی گیرند.

بیمارستان ها موظف به تامین مولد های اضطراری هستند

به گزارش خبرنگار مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در نشست خبری امروز در وزارت نیرو گفت: در خصوص خاموشی هایی که مقدار محدودیت در تولید و مقدار مصرف از قبل تعیین باشد می توان جداول خاموشی را برنامه ریزی و منتشر کرد، اما وقتی خاموشی به دلیل نقص یا مشکل فنی در شبکه باشد که بیشتر با حوادث ناخواسته و عملکرد رله های حفاظتی و به منظور حفظ پایداری شبکه برق رخ می دهد، امکان اطلاع رسانی وجود ندارد.

رجبی مشهدی در خصوص طرح تعویض کولر های گازی فرسوده هم گفت: این طرح در سال گذشته به تصویب شورای اقتصاد رسید، اما چون الزام استفاده از تولیدکنندگان داخلی در این مصوبه وجود دارد، با تعیینات فنی و استاندارد های تعیین شده، تولید کنندگان داخلی امکان تولید نداشتند به همین دلیل تعیینات فنی اصلاح و دوباره به تصویب شورای اقتصاد رسید.

او ادامه داد: براساس برنامه ریزی ها، این طرح امسال کلید می خورد و فراخوان هایی برای شناسایی و حضور تولیدکنندگان داخلی منتشر می شود.

سخنگوی صنعت برق کشور همچنین درباره شناسایی مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز هم بیان نمود: تا به امروز 3646 مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز شناسایی شده است که از این مراکز 196 هزار و 233 ماینر کشف شده است.

او ادامه داد: توان برق مصرفی این مراکز 570 مگاوات در محل مصرف بود که برای تولید این مقدار برق باید نیروگاهی به بزرگی 750 مگاوات احداث می شد که با شناسایی این مراکز تعداد بسیار زیادی از مردم از خاموشی برق نجات یافتند.

رجبی مشهدی همچنین در خصوص ضرورت استفاده مراکز حساس مانند بیمارستان ها از مولد های اضطراری هم گفت: بیمارستان یا هر مرکز حساس دیگری که نیاز حیاتی به برق دارد، موظف به احداث مولد های اضطراری است ضمن آنکه بیمارستان ها و مراکز درمانی هیچگاه در اولویت قطع برق قرار نمی گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیمارستان ها موظف به تامین مولد های اضطراری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان ها موظف به تامین مولد های اضطراری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید