تشکیل اتاق فکر کلید رسیدن به شرایط مطلوب آموزشی

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، فرماندار نهبندان گفت: برای نزدیک شدن به مولفه های آموزشی باید اتاق فکری با حضور مدیران قبلی در آموزش و پرورش نهبندان تشکیل گردد تا با فراوری محتواهای بهتر، اُفت تحصیلی در حوزه آموزشی برطرف گردد.

تشکیل اتاق فکر کلید رسیدن به شرایط مطلوب آموزشی

فرماندار نهبندان در مراسم معرفی سرپرست تازه آموزش و پرورش این شهرستان گفت: اگر تغییراتی در یک دستگاه انجام می گردد انتظار می رود این تغییرات در دستگاه های اجرایی بویژه آموزش و پروش که نقش فرهنگ سازی دارند را ببینیم.

او با بیان اینکه در مدیریت باید نگاه اجتماعی را در اولویت قرار داد اضافه نمود: اقدامات در فراوری محتوای آموزشی و تصمیم گیری های آموزش و پرورش باید مبتنی بر سند تحول باشد که اگر در آن نقصی هم وجود داشته باشد باید از جهت قانونی پیگیری و برطرف گردد.

ایروانی با تاکید بر اینکه مدیران آموزش و پرورش در سرانجام هرسال باید گزارشی مبنی بر عملی شدن مولفه های سند آموزش و پرورش در حوزه آموزشی نهبندان ارائه دهند توضیح داد: بهتر است برای نزدیک شدن به مولفه های آموزشی باید اتاق فکری در آموزش و پرورش نهبندان با حضور مدیران قبلی تشکیل گردد تا با فراوری محتواهای بهتر، اُفت تحصیلی در حوزه آموزشی برطرف گردد.

نبوی ثالث معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم گفت: 11 هزار و 561 دانش آموز در 667 کلاس درس نهبندان مشغول به تحصیل هستند.

او اضافه نمود: در آموزش و پرورش نهبندان نه تنها با کمبود نیروی انسانی روبرو نیستیم بلکه نیروی مازاد هم وجود دارد و می توان از آن ها برای تکمیل پست های تخصصی که تا کنون خالی بوده اند استفاده گردد.

جوادی سرپرست تازه آموزش و پرورش نهبندان با بیان اینکه شرایط آموزشی این شهرستان باید ارتقا پیدا کند گفت: در نهبندان استعداد های زیادی وجود دارد، اما به علت شیوه های آموزشی نادرست تا به امروز دانش آموزان نتوانستند امتیازاتی را کسب نمایند.

او اضافه نمود: در راستای ارتقا شرایط آموزشی نهبندان باید یک شورای پیشکسوتان در کنار شورای آموزش و پرورش ایجاد گردد و از سوی دیگر در زمینه بهتر شدن وضع رفاهی و معیشتی کارکنان و کارشناسان آموزش و پرورش این شهرستان گام هایی برداشته گردد.

در این مراسم از زحمات قاسم رضایی سرپرست قبلی تقدیر و طیبه جوادی به عنوان سرپرست تازه آموزش و پرورش نهبندان معرفی گردید.

وبلاگ کشتی گیران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تشکیل اتاق فکر کلید رسیدن به شرایط مطلوب آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل اتاق فکر کلید رسیدن به شرایط مطلوب آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید