جذب دانشجوی خارجی یکی از اولویت های دانشگاه پیغام نور

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، سرپرست دانشگاه پیغام نور گفت: یکی از مهم ترین برنامه ها و اولویت های این دانشگاه توسعه فعالیت های بین المللی و جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه است.

جذب دانشجوی خارجی یکی از اولویت های دانشگاه پیغام نور

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به نقل از دانشگاه پیغام نور، ابراهیم تقی زاده سرپرست دانشگاه پیغام نور با تاکید بر لزوم بسترسازی و استفاده از نرم افزارهای نو برای تسهیل گری تحصیل و جذب دانشجویان خارجی در مرکز بین الملل دانشگاه پیغام نور گفت: این مرکز باید به دانشگاهی وسیع و مستقل در سطح دانشگاه پیغام نور تبدیل گردد.

سرپرست دانشگاه پیغام نور در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت های بین المللی این دانشگاه که امروز به صورت ویدئو کنفرانس در سازمان مرکزی برگزار گردید، اضافه کرد: یکی از مهم ترین برنامه ها و اولویت های دانشگاه پیغام نور؛ توسعه فعالیت های بین المللی و جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه است و تحقق این امر در گرو فراهم سازی بسترهای مناسب، راه اندازی سایت انگلیسی دانشگاه و تسهیل دسترسی متقاضیان تحصیل در خارج از کشور به سیستم آموزشی دانشگاه پیغام نور است.

وی توسعه دیپلماسی علمی و جذب دانشجوی خارجی را برترین و مؤثرترین گزینه برای ارتقای برند دانشگاه پیغام نور، انتقال و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، توسعه زبان فارسی و بعلاوه درآمدزایی دانست.

تقی زاده با بیان اینکه دانشگاه پیغام نور دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری برای توسعه فعالیت های بین المللی است، تاکید نمود: برای دستیابی به شرایط مطلوب و جذب دانشجویان خارجی باید زیرساخت های لازم تأمین شده و کلیه نیازهای آموزشی دانشجویان خارجی پیش بینی گردد.

وی ابراز امیدواری کرد: با اهتمام ویژه مرکز بین المللی در آینده نزدیک شاهد توسعه فعالیت های برون مرزی و جذب دانشجویان خارجی در داخل و خارج از کشور خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری فارس

به "جذب دانشجوی خارجی یکی از اولویت های دانشگاه پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب دانشجوی خارجی یکی از اولویت های دانشگاه پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید