تقویت فضای علمی و تعالی اندیشه بچه ها و نوجوانان گیلانی

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، استاندار بر ضرورت ارتقای علمی و فضای تعالی اندیشه بچه ها و نوجوانان تاکید نمود.

تقویت فضای علمی و تعالی اندیشه بچه ها و نوجوانان گیلانی

استاندار گیلان با بیان ضرورت شناسایی و پرورش استعداد درخشان بچه ها ونوجوانان گفت: باید فضای تعالی اندیشه بچه ها و نوجوانان در آموزش و پرورش و مراکز فرهنگی و هنری بویژه کانون های پرورش فکری بچه ها و نوجوانان تقویت گردد.

دکتر اسدالله عباسی در نشست صمیمانه با دانش آموزان برگزیده کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان در مسابقات ملی و بین المللی، با تبریک هفته ملی کودک گفت: دانش آموزان سرمایه های ارزشمند وآینده سازان جمهوری اسلامی ایران ومایه سربلندی وافتخارآفرینی سرزمین اسلامی اند و باید برای رشد و بالندگی این سرمایه های بزرگ باید از تمام ظرفیت ها استفاده گردد.

وی با اشاره به نقش موثرآموزش و پرورش وکانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بعنوان حلقه های متصل در رشد وتعالی استعداد های درخشان اضافه نمود: توجه به استعداد ها وحمایت ازبچه ها و نوجوانان پیروز ایران اسلامی از برنامه راهبردی دولت است که همیشه مورد تاکید است.

سید جلیل میربزرگی، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان، هم در این نشست از فعالیت های این اداره کل به ویژه در هفته ملی کودک گزارشی ارائه داد.

بعلاوه در این نشست صمیمانه دانش آموزان نمونه مسابقات ملی و بین المللی کانون پرورش بچه ها ونوجوانان گیلان هم در مورد فعالیت ها و رتبه های کسب شده خود مطالبی ارائه کردند.

در انتها این نشست هم استاندار از ایلیا صفدری، زهرا شجاعی فرد، فاطمه شهربانویی، آتنا صفوتی، درسا حسین زاده و شیوا کاظمی دانش آموزان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان برگزیده مسابقات ملی و بین المللی با اهدا لوح و جوایزی قدردانی کرد.

وبلاگ کشتی گیران گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تقویت فضای علمی و تعالی اندیشه بچه ها و نوجوانان گیلانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت فضای علمی و تعالی اندیشه بچه ها و نوجوانان گیلانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید